KNJIGA NEBA, 14. svezak, 6. listopada 1922.

 

Prvu razinu ljudskih djela koja su postala božanska u Božjoj Volji učinio je Isus. Luisa je bila prva koja je živjela u Božjoj Volji.

Molila sam kada je moj uvijek ljubljeni Isus došao. Stavio je ruke oko mog vrata i rekao mi: "Kćeri moja, pomolimo se zajedno. Uđimo u beskrajno more Moje Volje tako da iz tebe ne izlazi ništa što nije uronjeno u Nju. Misli, riječi, koraci, djela i otkucaji srca - sve treba zauzeti svoje mjesto u Mojoj Volji. I po svakoj stvari koju ćeš učiniti u Njoj steći ćeš jedno vlasništvo više i veće pravo. Svrha Stvaranja bila je da sva ljudska djela imaju svoj život u Mojoj Volji i u Njoj razinu svih ljudskih djela preobraženih u božanska. Tada djela nose pečat plemenitosti, svetosti i najdublje mudrosti. Nije bila Naša Volja da se čovjek odvoji od Nas, već da živi s Nama, rastući na Našu sliku i djelujući na Naš način. Zato smo htjeli da sva njegova djela budu učinjena u Našoj Volji, tako da mogu imati svoje mjesto i oblikovati svoju potočić u Mom beskrajnom moru. Bio sam poput oca koji ima velike posjede i kaže svome sinu:

"Dajem ti u posjed središnji dio svoga imanja, tako da nikada ne izađeš izvan mojih granica i rasteš u mom bogatstvu mojom plemenitošću i veličinom mojih djela, tako da svi znaju da si moj sin." Što bi se reklo o sinu koji bi odbio očev veliki dar i otišao u stranu zemlju da živi u bijedi, ponižavajući se u ropstvu okrutnih neprijatelja? To je čovjek učinio! Sada od tebe želim ovu razinu - da postaneš poput rječice koja teče u Moju Volju.  Svaka tvoja misao neka teče u Njoj kako bi se, odražavajući Našu inteligenciju koja je izvor svake misli, uzdigla iznad svakog uma i na božanski način odala nam poštovanje svake misli. Neka tvoje riječi i djela također teku u Našoj Volji, odražavajući  Našu riječ "Fiat" (Neka bude). Ovo je "Fiat" koji je stvorio sve stvari i izvor je riječi svakog stvorenja. I odražavajući svetost Naših djela - koji su život i pokretač svega - dok se uzdižeš i lebdiš nad svime, dat ćeš nam slavu svake riječi i svakog djela, s Našom vlastitom riječju Fiat i s istom svetošću Naših djela. Kćeri moja, ako sve što je ljudsko - čak i jedna misao - nije učinjeno u Mojoj Volji,  ljudska razina ne može ući u posjed (op. prev. Božje Volje), ne može nastati rječica, a Moja Volja ne može sići na Zemlju da bi bila poznata i da bi vladala.“  

Čuvši ovo, rekla sam Mu: "Isuse, ljubavi moja, je li moguće da nakon toliko stoljeća života Crkve koja je iznjedrila mnoge svece - i mnogi od njih su zadivili i Nebo i zemlju svojim vrlinama i čudesima koje su izveli – pa nisu li trebali sve to izvesti u Božanskoj Volji da bi stvorili razinu o kojoj govoriš? Jesi li baš mene čekao – najnesposobniju, najneukiju i najneznatniju za to? To zvuči nevjerojatno.“

A Isus je rekao: "Slušaj, kćeri moja, Moja mudrost ima sredstva i puteve koje čovjek ne poznaje, ali je dužan prignuti čelo i klanjati im se u tišini. I nije na čovjeku da Mi propisuje zakone, koga da odaberem i prikladno  vrijeme koje određuje Moja dobrota. Osim toga, prvo sam morao oblikovati svece koji su trebali biti nalik Meni i što savršenije nasljedovati moje Čovještvo - koliko god je to bilo moguće za njih. I to sam već učinio. Sada Moja dobrota želi ići dalje i dati najveće preobilje ljubavi. Zato želim da Moji vjerni uđu u moje Čovještvo i oponašaju ono što je duša moga Čovještva učinila u Božjoj Volji. Ako su oni koji su prvi surađivali s Mojim Otkupljenjem u spasenju duša poučavali Zakon i tijekom stoljeća u kojima su živjeli istjerali grijeh, ovi drugi će ići dalje, nasljedujući ono što je moje Čovještvo činilo u Božjoj Volji. Obuhvatit će sva vremena, sve ljude, i uzdignuvši se iznad svakog stvorenja ponovno uspostaviti prava koja mi kao Stvoritelju pripadaju i koja se odnose na sva stvorenja. Oni će sve vratiti na izvor Stvaranja, na prvotnu svrhu zbog koje je sve stvoreno. Sve je u meni uređeno: baš kao što sam stvorio svemir, tako se on mora uređen vratiti meni, točno onakav kakav je izašao iz mojih ruku.

Već je stvorena prva razina ljudskih djela koja su u Mojoj Volji preobražena u božanska djela, i ona su stavljena  na čekanje. Stvorenja nisu znala ništa o tome, osim Moje drage i nerazdvojne Majke. I tako je moralo biti. Ako čovjek nije poznavao put, vrata i prostor Mog Čovještva, kako bi mogao ući i učiniti ono što sam Ja učinio? Sada je došlo vrijeme da čovjek uđe na ovu razinu i učini svoja djela u Mojima. Zašto je tako čudno što sam tebe prvu pozvao? Osim toga, toliko je istinito da sam tebe prvu pozvao da ni jednoj drugoj duši - bez obzira koliko mi bila draga - nisam otkrio kako živjeti u Mojoj Volji, njezine učinke, čudesa i blagoslove koje duša prima kada djeluje u Mojoj Vrhovnoj Volji. Prouči koliko god želiš živote svetaca ili knjige svetih nauka: u nijednoj nećeš pronaći čudesa Moje Volje koja djeluje u duši i dušu koja djeluje u Mojoj Volji. Pronaći ćeš najviše predanje i sjedinjenje volja, ali Božansku Volju koja djeluje u duši i dušu koja djeluje u Mojoj Volji nećeš naći u nijednoj od njih. To znači da još nije bilo došlo vrijeme kada bi Moja dobrota trebala pozvati dušu da živi u ovom uzvišenom stanju. Čak ni način na koji te učim moliti se ne nalazi u nikome drugome. Zato budi pažljiva, Moja pravda to traži, Moja ljubav to žarko želi, a Moja mudrost sve uređuje kako bi to postigla. To su prava i slava Stvaranja koje želimo od tebe."