KNJIGA NEBA, 14. svezak, 19. listopada 1922.

 

Što više vrijednosti i učinaka Božje Volje poznajemo, to više primamo od Nje. Isus je čekao mnogo stoljeća da bi objavio svoju Božansku Volju.

Nalazeći se u potpunom predanju u naručju mog slatkog Isusa, osjećala sam se potpuno uronjena u njegovu Presvetu Volju i činilo mi se da se nalazim upravo u njenom središtu. Došavši k meni rekao mi je:

"Kćeri moja, moje Čovještvo živjelo je kao da se nalazi u središtu vječnog Sunca moje Božanske Volje. Iz tog središta izlazile su zrake, noseći sa sobom moju neizmjernost i obuhvaćajući sve stvari i sva bića. Moje djelovanje, koje je izlazilo iz tog središta, nalazilo se u djelovanju svakog čina stvorenja. Moje riječi bile su u djelovanju svake ljudske riječi; svaka moja misao je bila u djelovanju svake ljudske misli - i isto tako sa svime ostalim. I kako su silazila, sva moja djela su se vraćala kao jedno jedino djelo u svoje središte, noseći sa sobom sva ljudska djela kako bih ih preuredio i uskladio prema onome kako je želio moj Otac. Doista, samo zato što je moje Čovještvo živjelo u središtu Božje Volje mogao sam obuhvatiti sve stvari kao jedno jedino djelo. Tako sam mogao dovršiti djelo Otkupljenja na način koji Mi priliči. Da je bilo drugačije, djelo Otkupljenja bilo bi nepotpuno i nedostojno Mene. Kao što je raskid između ljudske volje i Božje Volje bio sve zlo čovjeka, tako je stalno sjedinjenje Volje mog Čovještva s Božjom Voljom trebalo biti izvor svih blagoslova za čovjeka. To se sjedinjenje u meni događalo kao nešto sasvim prirodno. Pogledaj sunce i vidi što je ono! Kugla svjetlosti koja zrači podjednako i desno, i lijevo, i naprijed, i natrag, gore, dolje - posvuda. Ovaj stoljećima star izvor svjetlosti danas je isti. Ništa se nije promijenilo, ni njegova svjetlost, ni njegova toplina - i tako će ostati do kraja vremena. Kad bi imalo razum, sunce bi moglo prepričati sva ljudska djela, štoviše, čak ih zadržava u sebi kao svoja vlastita, budući da je ono bilo život, uzrok i učinak svakog ljudskog čina, i to kao nešto prirodno za njega. 

Sada se sve to događa duši koja živi u središtu Moje Volje. Ona obuhvaća sve i ništa joj ne može umaknuti. Djeluje u ime svih i ništa ne propušta. Zajedno sa mnom radi samo jedno – širi se udesno i ulijevo, naprijed i natrag, ali na jednostavan i prirodan način. Dok djeluje u mojoj Volji, putuje kroz sva stoljeća i nad sva ljudska djela uzdiže svoje djelo na božanski način snagom moje Volje.

Slušaj kćeri moja, ponovno rođena u mojoj Vrhovnoj Volji, što želim učiniti s tobom! S tobom i u tebi želim ponoviti ono što je moje Čovještvo činilo u Božjoj Volji. Ali želim tvoju volju  sjedinjenu s Mojom kako bi mogla ponoviti sa mnom ono što sam činio i što još uvijek činim. U mojoj Volji pronaći ćeš sva djela izvršena u mom Čovještvu, kako unutarnja tako i izvanjska. Moja izvanjska djela su više ili manje poznata, i ako to žele, duše mogu sudjelovati, sa svojom ljudskom voljom, u dobru koje sam činio. To me raduje jer vidim kako se moje dobro umnožava među dušama zbog njihovog jedinstva sa mnom. Kao da su moja djela položena u banku i ubirem kamate na njima.

Ali malo ili ništa se ne zna o djelima koje je Moje Čovještvo činilo u Božjoj Volji, iz ljubavi prema svima. Stvorenje, ne poznajući moć ove Volje, niti način na koji je moja duša djelovala u Njoj, niti što sam činio, kako će se moći ujediniti sa mnom i sudjelovati u tom dobru? Poznavanje takvog dobra nosi sa sobom vrijednost, učinke i život tog dobra.

Što bolje nešto poznaješ, to ti može biti korisnije. Kada dvije osobe prodaju dva objekta jednake vrijednosti, onaj tko dobro poznaje objekt može ga prodati po većoj cijeni i ostvariti veću dobit; dok se drugi objekt, čiji ga vlasnik ne poznaje dobro, prodaje za manje i donosi manju dobit. Koliko se toga može dobiti od znanja! Mnogi postaju bogati jer pažljivo proučavaju ono što prodaju. Drugi, u sličnim okolnostima, su siromašni jer ne znaju što prodaju.

Sada, želeći te sa mnom, čak i u nutarnjim djelima koje je Moje Čovještvo činilo u Vrhovnoj Volji, pravedno je da ti otkrijem njihove odlike, vrijednost, učinke, snagu i način na koji Moja Volja djeluje. Kada ti to otkrivam, također ti otvaram mogućnost sudjelovanja u onome što ti pokazujem. Inače, zašto bih ti govorio o ovim stvarima? Zar samo da ti objavim neke vijesti? Ne! Ne, kada otkrivam nešto, to je zato što želim dati! Doista, što bolje upoznaš vrijednost Božje Volje i njene učinke, to više sam ti dao. Zato vidi koliko veliko dobro želim učiniti, ne samo tebi, već i drugima. Jer kako će se kroz ovo spoznavanje življenja u mojoj Volji povećavati ljubav za Nju, njihova ljubav će u sebe upiti sva dobra koja je spoznaja, kao plodna majka, rodila.

Nisam usamljeni Bog. Ne, želim duše ujedinjene sa Mnom. Odjek Moje Volje mora odjekivati u njihovoj volji i odjek njihove volje u Mojoj, kako bi postali jedno. Čekao sam toliko stoljeća da otkrijem Moju Volju koja djeluje u stvorenju i njegovu koja djeluje u Mojoj, gotovo ih uzdižući na moju vlastitu razinu. Zato sam trebao pripremiti duše, raspoložiti ih da napreduju od manjeg znanja do većeg. Djelovao sam kao učitelj koji prvo mora podučiti učenike samoglasnicima i suglasnicima prije nego što prijeđe na pisanje sastava. Do sada se znalo samo za samoglasnike i suglasnike moje Volje, no bilo je nužno napredovati do sastava i to će mi razviti život Moje Volje!

Prvi sastav želim od tebe, i ako budeš pažljiva, dobro ćeš ga napisati; dat ćeš mi čast pišući o temi koju ti je dao tvoj Isus, najplemenitijoj temi, temi Vječne Volje. To će mi donijeti najveću slavu jer će biti most između duša i Mene, i otkrit će im nove horizonte, nova nebesa i nove izljeve moje ljubavi.

Pogledaj! U mojoj Vrhovnoj Volji prebivaju sva nutarnja djela koja je moje Čovještvo učinilo, oni su kao na čekanju da izađu i krenu kao glasnici. Ta djela su bila učinjena za duše i žele se otkriti - dati sebe. Ako se ne mogu dati, osjećaju se zatočenima i mole, preklinju moju Volju da ih otkrije kako bi mogli podijeliti dobra koja sadrže. Ja sam poput siromašne majke koja je dugo nosila dijete u svojoj utrobi. Ako ne može roditi dijete kada dođe trenutak porođaja, previja se od boli i žalosti i učinit će bilo što, čak i riskirati svoj život, da rodi svoje dijete.  Svaka odgoda od nekoliko sati ili dana u porođaju izgleda joj kao godine ili stoljeća, već je sve učinila i pripremila. Ništa ne ostaje nego roditi dijete.

Takvo je sada moje stanje jer više nego majka, nosio sam u sebi - više nego plod, sva moja ljudska djela učinjena u svetosti Vječne Volje, da bih ih dao stvorenjima. I kako se ona daju, moja djela će pretvoriti ljudske činove u božanske činove. Oni će ukrašavati duše najizvrsnijom ljepotom i omogućiti im da žive životom Moje Volje. Oni će dušama  dati  vrijednost, učinke i dobra koja posjeduje moja Volja.

Zato, još više nego majka, grčim se od boli i žalostim se. Gorim od želje roditi Moju Volju. Došao je trenutak i tražim nekoga tko će prihvatiti prvo rađanje, kako bih potom mogao nastaviti rađati Moju Volju u drugim dušama! Zato ti kažem, budi pažljiva! Raširi svoje srce kako bi primila svu vrijednost, učinke i znanje koje Moja Volja sadrži, kako bi bila prva duša u kojoj rađam svoju Volju.

Koliko radosti ćeš mi donijeti! Bit ćeš početak moje sreće na zemlji! Moglo bi se reći da me ljudska volja učinila nesretnim među stvorenjima, a moja Volja koja djeluje u stvorenju vratit će mi moju sreću.