KNJIGA NEBA, 14. svezak, 27. rujna 1922.

 

Tužaljke, Isusova ljubav.
 

Osjećala sam se krajnje ožalošćena zbog odsutnosti mog slatkog Isusa, a patnja je bila toliko velika da sam govorila besmislice - da me ne ljubi, da mi više ne želi dobro, da ga ljubim više nego On mene. Istina je da je moja ljubav mala, jedva sjena, mala kap, bezvrijedan novčić, ali to je zato što je moje biće tako stvoreno- ograničeno i maleno- ali koliko god da je maleno, cijelo je u ljubavi za Njega. Tko bi mogao prepričati sve te nesuvislosti koje sam izrekla? Njegova odsutnost me dovela do bunila i zbog toga sam govorila gluposti. I nakon što sam ga dugo čekala, moj slatki Isus je došao i rekao mi: „Kćeri moja, želim vidjeti ljubiš li me više."Dok je to govorio, Isusova se osoba umnožavala tako da sam ga vidjela s desne i lijeve strane, i u svom srcu. Nije bilo dijela mene niti mjesta gdje ne bih vidjela Isusa. I svi su zajedno govorili: "Ljubim te, ljubim te." Budući da Isus posjeduje stvaralačku moć, to nije bilo sve: sve stvorenje je jednoglasno ponavljalo "Ljubim te." Nebo i zemlja, prolaznici i blaženici, svi su se pridružili zboru i poput jeke jednoglasno ponavljali: "Ljubim te ljubavlju kojom te Isus ljubi." Bila sam zbunjena pred tolikom ljubavlju, a Isus je dodao: „Reci, ponovi da me ljubiš više. Umnoži se da mi možeš dati toliko ljubavi koliko ti je Ja dajem.“

Odgovorila sam: "Isuse moj, oprosti mi, ne znam kako se umnožiti jer ne posjedujem stvaralačku moć, stoga ništa nije u mojoj moći. Kako da Ti dam toliko ljubavi koliko je Ti meni daješ? Također znam da je moja ljubav samo sjena u usporedbi s Tvojom, ali bol Tvoje odsutnosti dovodi me do bunila i nagoni da govorim gluposti. Zato me više ne ostavljaj samu ako ne želiš da govorim besmislice."

Isus me prekinuo i rekao: „Ah, kćeri moja, ne znaš koliko se borim unutar sebe: moja me ljubav nagoni da dođem, čak čini nasilje nada mnom da bih došao. Ali moja pravda kao da me sprječava jer je čovjek dosegao vrhunac zla i ne zaslužuje ono milosrđe koje ga preplavljuje kada dođem i dopustim ti da sudjeluješ u patnjama koje mi oni nanose. Trebaš znati da se glavari naroda udružuju kako bi uništili narode i planiraju nevolje za moju Crkvu. I da bi ostvarili svoje planove, traže pomoć stranih sila. Svijet se nalazi u strašnom stanju, zato moli i budi strpljiva."