KNJIGA NEBA, 14. svezak, 16. studenoga 1922.

 

Božja Volja prvo djeluje, a zatim čuva ono što je stvorila.  Sada želi ponovno djelovati kao što je djelovala u Stvaranju i Otkupljenju.

Dok sam bila u svom uobičajenom stanju, moj uvijek ljubljeni Isus došao je i potpuno me uvukao u svoju Presvetu Volju. I kao da mi se cijelo djelo Stvaranja razotkrilo pred očima, pratila sam s dragim Isusom sve što je učinio za stvorenja. A zatim mi reče:

„Kćeri moja, Moja Volja djeluje na različite načine – prvo djeluje, a zatim čuva ono što je stvorila. U Stvaranju sam sve uredio, a zatim je Moja Volja postala čuvaricom svega stvorenoga. Od tog vremena ništa novog nije učinila u redu stvaranja. Moja Volja ponovno se objavila kada sam s Neba sišao na Zemlju otkupiti čovjeka. No ovo djelovanje nije bilo kratkoga trajanja kao Stvaranje, trajalo je trideset i tri godine. Potom sam se vratio kako bih sačuvao sve što sam učinio u Otkupljenju. Kao što Sunce postoji za dobrobit svih i svakoga zahvaljujući moći Moje Volje čuvarice, tako i dobra Otkupljenja ostaju djelotvorna za sve i za svakoga.

No Moja Volja želi ponovno djelovati; znaš li što želi? Želi djelovati u stvorenju onako kako je djelovala u mom Čovještvu. To će biti jedno od mojih najdugotrajnijih djela, trajat će dulje od Otkupljenja. Kao što sam u Otkupljenju stvorio Majku u kojoj sam začeo svoje Čovještvo, tako sam sada izabrao tebe - da u tebi učinim ono što je Moja Volja učinila u mom Čovještvu. Vidiš, kćeri moja, ovdje se radi o djelima, o djelima moje Vrhovne Volje, a ti ćeš biti kao praznina svemira koji je ponudio sam sebe da u njemu stvorim i postavim Sunce, zvijezde, Mjesec, zrak, sve ljepote koje se nalaze na nebeskom svodu i sve dobro koje s Neba silazi. Bit ćeš poput mog Čovještva koje se ni u čemu nije opiralo onome što je Moja Volja željela učiniti. I zatvorit ću u tebe sve što je Vrhovna Volja učinila u Meni, tako da sve možeš ponoviti.“

Kasnije, primajući odrješenje od svog ispovjednika, rekla sam si: "Moj Isuse, želim primiti oprost u Tvojoj Volji." I prije nego što sam mogla izgovoriti još jednu riječ, Isus reče: „Odriješujem te u Mojoj Volji, i dok opraštam tebi,  Moja Volja stavlja na put riječi odrješenja da odriješi one koji žele odrješenje, i da oprosti svima koji žele oprost. Moja Volja obuhvaća ne jednu, nego sve duše. No onaj tko je raspoloženiji - prima više od svih ostalih."