SVETKOVINA BLAŽENE DJEVICE MARIJE BOGORODICE


DVADESET DRUGI DAN


Rodio se mali Kralj Isus.

Anđeli ga navještaju.

Zovu pastire da mu se poklone.

Nebo i zemlja se raduju.

Na svom putu, Sunce Vječnog svijeta

osvjetljava noć grijeha i započinje Dan milosti. Život u Betlehemu.

Nebeska Kraljica u Kraljevstvu Božje Volje.


Duša svojoj nebeskoj Kraljici


Sveta Majko, danas sam ushićena od ljubavi! Ako ne dođem u tvoje majčinsko krilo, gdje je malo nebesko Djetešce, ne mogu dalje. Njegova me ljepota zanosi i pogled ranjava. Na njegovim usnama su jecaji. Taj plač mi dotiče srce, jer ga ljubim. Najdraža Majko, znam da me ljubiš i zato te molim za malo mjesta u tvom krilu. Želim Isusa, malog Kralja, poljubiti, otvoriti mu srce i povjeriti tajne koje me tište. Kad mi se bude smiješio, ja ću mu govoriti: "Moja je volja tvoja, a tvoja je moja! Zato stvori u meni Kraljevstvo tvoje Božje Volje."


Nauk nebeske Kraljice


Najdraže Dijete! Ah, kako čeznem da te zagrlim! Tad mogu radosno reći našem malom Kralju: "Ne plači, Dušo moja! Pogledaj, s nama je moje dijete koje te prihvaća za Kralja i daje ti svoju dušu da njome vladaš, da u njoj proširiš Kraljevstvo svoje Božje Volje."

A sada, Dijete mog srca, dok zadovoljno promatraš malo dijete Isusa, pažljivo me slušaj! Kad se Kralj rodio, bila je ponoć. Ali noć je postala dan! Isus, koji je svjetlo, odagnao je noć ljudske volje, noć grijeha i sviju zala. Kad se pojavilo svjetlo Boga, koji se svojom Svevišnjom voljom darovao dušama, ponoć je postala blistavim danom! Sva su stvorenja hitala zapjevati Stvoritelju koji je bio ovdje, u obličju malog ljudskog bića. Sunce je požurilo svojom svjetlošću poljubiti malog Isusa i ogrijati ga svojim žarom. Moćni vjetar je svojim vrtlogom pročistio zrak u štalici i brujeći umilno, rekao mu: "Volim te!" Nebesa su se potresla, zemlja je podrhtavala i more ga je veličalo propinjući se visokim valovima.

Sve stvoreno prepoznalo je dolazak Stvoritelja, među njih, na zemlju, i žurilo se iskazati mu dobrodošlicu pjesmom. Svi anđeli, svjetleći u zraku, pjevali su da ih se moglo čuti: "Slava Bogu na visini, a na zemlji mir ljudima dobre volje! Rodilo se Djetešce u betlehemskoj štalici! U povoje proste zamotano je!" Čuvajući stada, pastiri su čuli anđeoske glasove i pohitali malom, božanskom Kralju.

Drago Dijete, slušaj me dalje! Kad sam ga primila u ruke i prvi put poljubila, ljubav je zahtijevala da sebe predam malom Sinu. Dok sam ga dojila, pio je mnogo mlijeka. Tim mlijekom je upijao isti VJERUJEM, božanski stav prisutan u mojoj osobi, koji je sposoban nahraniti malog Kralja Isusa. Tko bi ti uopće mogao reći što sam tada osjećala? Ili, koje je preobilje milosti, ljubavi i svetosti moj Sin meni uzvraćao?

Povila sam ga u jednostavne, čiste povoje i položila u jasle. Bila je to Njegova volja i mogla sam je samo slijediti. Prije toga sam ga spustila u ruke svetog Josipa. Ah, kako je Josip bio sretan i kako ga je privio na svoje grudi! Slatko, malo dijete Isus ulilo je rijeku milosti u njegovu dušu! Zajedno smo u jaslama namjestili hrpicu sijena. Odvojila sam ga od svog majčinskog zagrljaja, i položila u jaslice. Ushićena ljepotom Božjega Djeteta, provodila sam najveći dio vremena klečeći pred Njim. Pokrenula sam sva mora svoje ljubavi koja je u meni stvorila Božja Voja, da ga ljubim, klanjam mu se i zahvaljujem mu!

A što je radilo Nebesko Djetešce u jaslama? Neprestano je činio Volju svog Nebeskoga Oca! Jecajući i plačući, zvao je sva stvorenja svojim slatkim uzdasima: "Dođite, djeco moja! Rodio sam se da budem tužan i uplakan radi vaše ljubavi. Dođite svi! Spoznajte preobilje moje ljubavi! Dajte mi utočište u svojim srcima!" Tako je pozdravio pastire koji su ga pohodili. Kroz suze ih je gledao, smiješeći se.

Dijete moje, poslušaj me! Sva radost mi je bila da u naručju držim Isusa. Ipak, Božjom Voljom sam shvatila, da ga moram položiti u jasle, da svatko može k Njemu. Tako ga svatko može poljubiti i uzeti u naručje, kao da je njegov. On je mali Kralj koji pripada svima. Zato svi imaju pravo položiti mu zavjet ljubavi. Ispunjavajući Božju Volju, ja sam se lišila jednostavnih radosti. Svojim radom i žrtvom, počela sam vršiti ulogu Majke, predajući Isusa svim ljudima.

Dijete moje! Božja Volja je zahtjevna i traži žrtvu čak i u svetim stvarima. U ovim okolnostima, velika žrtva mi je bila odricanje od samog Isusa. To je bilo potrebno da bi se povećalo Njegovo kraljevstvo i umnožio život Isusov. Biće koje se lišava Isusa iz ljubavi, čini veliko junaštvo i žrtvu. Tom zaslugom, ono može stvoriti nov život i novi stan Isusu. Zato, drago Dijete, budi pažljiva i nikada, i ni s kakvim izgovorom, ne odbijaj ništa Božjoj Volji.

Duša


Sveta Majko, tvoj me prekrasan nauk zbunjuje. Ako želiš da ga provodim u djelo, ne ostavljaj me samu. Kad vidiš da posrćem zbog velikog tereta, koji mi predstavlja lišavanje Boga, prisloni me na svoje majčinsko srce. Osjetit ću tada snagu da nikad ništa ne uskratim Božjoj Volji.


Cvjetić


Časteći me, tri puta danas, posjeti dijete Isusa i poljubi mu ručice. Pokloni mu pet djela ljubavi kojima ćeš brisati njegove suze i utišati jecaje.


Usklik


Sveta Majko, ulij Isusove suze u moje srce, da On ostvari trijumf Božje Volje u meni!