KNJIGA NEBA, 14. svezak, 28. ožujka 1922.

 

Sve što je Isus učinio na Zemlji usmjereno je na davanje čovjeku. Uzvraćanje za svako stvoreno biće 

Bivajući u svom uobičajenom stanju, stapala sam se s Presvetom Voljom moga ljubaznog Isusa, i On mi reče: "Kćeri moje Volje, kad bi znala čudesa, čuda koja se događaju kada se stapaš s mojom Voljom, ostala bi zapanjena. Poslušaj malo: sve što sam učinio na Zemlji neprestano je usmjereno na davanje čovjeku, kruneći ga: moje misli, moje riječi, moja djela, moji koraci...čine krunu oko razuma stvorenja, krunu oko njegovih riječi, djela i koraka, tako da ispreplićući njegove djela, misli, korake, riječi... s mojima, mogu reći svom nebeskom Ocu da je njihovo djelovanje poput moga.

No tko može primiti ovaj dar? Onaj koji živi u mojoj Volji. Onaj koji dopušta biti isprepleten s mojim djelovanjem kojim sam okrunio cijelu ljudsku obitelj? Dok si sjedinjavala svoje misli s mojom Voljom, moje misli koje su te okrunile, čule su odjek mojih misli u tvom umu i poistovjetivši se s tvojima, umnožile su tvoje s mojima i stvarale dvostruku krunu oko ljudskog razuma. Tada moj Otac prima, ne samo od mene, već i od tebe, božansku slavu u ime svih stvorenih umova. Isto vrijedi i za riječi i sve ostalo. On prima ovu božansku slavu ne samo u ime stvorenja (ljudi), već u ime svega stvorenog, jer su sve stvari stvorene zato da neprestano iskazuju ljubav prema čovjeku, a čovjek, po pravdi, treba odati počast i ljubav svome Stvoritelju za sve stvoreno.

Tko može nadoknaditi počast i ljubav svome Stvoritelju za sve stvoreno? Tko prihvaća taj Fiat, po kojem su sve stvari stvorene, kako bi nad svime širio čast, klanjanje i božansku ljubav svome Stvoritelju? Onaj tko živi u mojoj Volji! Taj gotovo svakom svojom riječju, čini svemogući Fiat svojim, a jeka Vječnog Fiat odjekuje unutar njegovog Božanskog Fiat, u kojem živi, širi se , hrli, leti te na sve stvoreno utiskuje još jedan Fiat, vraćajući svome Stvoritelju čast i ljubav koju On želi.

Ovo sam činio kada sam bio na zemlji - nije bilo ničega za što ne bih uzvratio svom Božanskom Ocu u ime svih stvorenja, a sada to želim, očekujem od onih koji žive u mojoj Volji. Kad bi mogla vidjeti kako je predivno vidjeti moju slavu, moju ljubav, moje duboko klanjanje ujedinjeno s tvojim, u svakom treptanju zvijezda, u svakoj kapljici svjetlosti sunca.... Oh! Kako hrli, leti na krilima vjetra, ispunjavajući sav zrak, prelijeće morske vode, u svakoj je biljci, u svakom cvijetu, umnožava se u svakom pokretu; to je glas koji odjekuje nad svime i govori: 'Ljubav, slava, klanjanje mom Stvoritelju.' Stoga onaj koji živi u mojoj Volji odjek je moga glasa, ponavljač mog života, savršena slava moga Stvaranja. Kako ga ne bih volio? Kako mu ne bih dao sve što bih trebao dati svim ostalim stvorenjima zajedno, te mu dao prvenstvo nad svime? Ah! Moja ljubav bi se osjećala sputanom da to ne učini."