KNJIGA NEBA, 14. svezak, 21. travnja 1922.

 

Učinci molitve u presvetoj Volji Božjoj.

 

Sve što sam napisala i što pišem, samo je iz poslušnosti; još i više: od straha da moj Isus ne bi bio nezadovoljan i pronašao izliku da mi se uskrati. On jedini zna koliko me to košta.

Tako sam provela jedan dan bez Isusa - jedva koja sjena od Njega. Oh, Bože, kakva bol! Govorila sam samoj sebi: 'Kako brzo je prekršio svoje obećanje da me neće napustiti! O, Sveta Vječna Voljo Božja, dovedi mi moje Najveće Dobro, moje Sve.' A bol koju sam osjećala bila je takva da sam bila neraspoložena i ogorčena. U tom stanju pokušala sam se stopiti u Njegovoj Svetoj Volji. U međuvremenu je došao u gorkom plaču, sa Srcem izrezanim u mnogo komadića. Videći Ga kako plače, ostavila sam svoju ogorčenost i stiskajući ga osušila sam Mu suze pitavši: 'Što je to, Isuse, zbog čega plačeš? Reci mi, što su Ti učinili?' A On: "Ah! kćeri moja, izazivaju me. To je strašan izazov koji mi pripremaju; i to od vođa. Moja je tuga tako velika da osjećam kako mi se Srce raspada na komadiće. Ah, kako je pravedno da se Moja Pravda izlije protiv stvorenja! Dakle, dođi sa mnom u Moju Volju; uspinjimo se između Neba i zemlje i zajedno se poklonimo Najvišem Veličanstvu. Blagoslovimo ga i dajmo mu počast za sve, tako da se Nebo i zemlja ispune klanjanjima, počastima i blagoslovima, i  da svi prime njihove učinke. "

Tako sam provela jutro moleći zajedno s Isusom u Njegovoj Volji; ali - oh, iznenađenje! - dok smo molili riječ je bila jedna, ali Božja Volja ju je raširila nad sve stvorene stvari, i njezin trag ostao je na njima. Božja Volja odnijela ju je u Nebo, i ne samo da su svi blaženi primili njezin trag, nego je bila uzrok novog blaženstva za njih. Spustila se na zemlju te sve do  čistilišta, i svi su primili njene učinke. Ali tko može reći kako je bilo moliti s Isusom i koje je učinke to proizvelo?

Nakon što smo zajedno molili rekao mi je: "Moja kćeri, jesi li vidjela što znači moliti u mojoj Volji? Baš kao što nema nijedne točke u kojoj moja Volja nije prisutna - ona kruži u svemu i svakome; ona je život, pokretač i promatrač svega - na isti način, djela učinjena u mojoj Volji postaju život, pokretač i promatrač svega, čak i same radosti, blaženstva i sreće svetaca. Svugdje donose svjetlost, balzam i nebeski zrak koji oslobađa radosti i sreću. Stoga se nikad ne odvajaj od moje Volje; Nebo i zemlja čekaju te da prime novu radost i novi sjaj."