KNJIGA NEBA, 14. svezak, 25. travnja 1922.

 

Tisuće anđela čuvari su djela učinjenih u Božjoj Volji.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju osjećala sam se sva uronjena u Božju Volju, a moj slatki Isus mi reče: "Kćeri moja, sunce neprestano obasjava biljku, njeguje je svojom svjetlošću, potiče njezin rast i razvoj toplinom sve dok ne proizvede cvjetove i plodove. Potom ih ljubomorno čuva dok ne dozriju i samo onda ih napušta kada poljoprivrednik odluči ubrati ih sebi za hranu. Isto vrijedi i za djela učinjena u mojoj Volji: moja ljubav i ljubomora prema njima su iznimno velike, toliko da ih milost obavija, a moja ljubav ih začinje, oplođuje i čini da dozrijevaju. Postavljam tisuće anđela kao čuvare jednog jedinog djela učinjenog u mojoj Volji. Zapravo, budući da su ta djela učinjena u mojoj Volji sjeme kako bi se moja Volja izvršavala na zemlji kao što se vrši na Nebu, svi su ljubomorni na ta djela. Njihova rosa je moj dah; njihova sjena je moja svjetlost. Anđeli ostaju zaneseni njima i s poštovanjem im se klanjaju jer u tim djelima vide Vječnu Volju koja zaslužuje sve njihovo štovanje. I tek kada nađem druge duše koje ih, ubirući kao božanske plodove pretvaraju u hranu za svoje duše,  ostavljam ta djela. Oh! Plodnost i mnogostrukost tih djela! Sama stvorenja koja ih čine ne mogu ih izbrojiti ."

Razmišljala sam kako je moguće da su ta djela tako velika, i zašto su čak i anđeli zaneseni njima? A Isus doda, grleći me čvršće u svojim rukama: "Kćeri moja, ta djela toliko su velika da, kako ih duša čini, ne postoji ništa na Nebu ni na zemlji u čemu ona ne sudjeluje, ostaje u komunikaciji sa svim stvorenjima. Sve dobro, učinci, vrijednosti Neba, sunca, zvijezda, vode, vatre itd. – ne samo da su u neprestanom odnosu s njom, već su to njezine stvari. Takva duša usklađuje se sa svim stvorenjima, a sva stvorenja usklađuju se s njom. Zašto, dakle? Zato što su oni koji žive u mojoj Volji čuvari, zaštitnici, podupiratelji i branitelji moje Volje. Oni predviđaju što želim i bez mog naređenja izvršavaju što želim; razumijevajući veličinu i svetost moje Volje; oni je ljubomorno čuvaju i brane. Kako ne bi svi ostali zaneseni gledajući ove duše koje su oslonac svom Bogu, snagom čuda moje Volje? Tko drugi može braniti moja prava ako ne onaj tko živi u mojoj Volji? Tko me može istinski voljeti, s nesebičnom ljubavlju, sličnoj mojoj ljubavi, ako ne onaj tko živi u mojoj Volji? Osjećam se jačim u tim dušama, ali jači mojom vlastitom snagom. Ja sam poput kralja okruženog vjernim ministrima koji se osjeća jačim, slavnijim, bolje podržanim među svojim vjernima nego da je sam. Ako ostane sam, kralj žali što nema svoje ministre jer nema s kime podijeliti svoje osjećaje i kome povjeriti sudbinu svojeg kraljevstva. Tako sam i ja; i tko mi može biti vjerniji od onoga tko živi u mojoj Volji? Osjećam da se moja Volja udvostručuje, stoga se osjećam slavnijim, njima vjerujem i s njima dijelim svoje osjećaje."