KNJIGA NEBA, 14. svezak, 17. travnja 1922.

 

Djelujući u duši Božanska Volja oblikuje sliku triju Božanskih Osoba i čini je kraljicom svega.

 

Bivajući u svom uobičajenom stanju, našla sam se izvan sebe i pronašla svog slatkog Isusa koji je moj život, moje sve. Iz njega je izlazilo bezbroj sunaca svjetlosti koje su ga okruživale. Uletjela sam u tu svjetlost i bacila se u njegove ruke grleći ga čvrsto, govoreći: 'Konačno sam te pronašla, Isuse - sada te više neću pustiti. Tako dugo me držiš na čekanju da ostajem bez života ako sam bez tebe. Ne mogu živjeti bez Života, i zato te više neću pustiti.' Stisnula sam ga jače, bojeći se da bi mogao pobjeći, a On, kao da uživa u mom zagrljaju, reče mi: "Kćeri moja, ne boj se, neću te napustiti. Ti ne možeš biti bez mene, no ni ja ne mogu biti bez tebe. Kako bih ti dokazao da te ne napuštam, želim te vezati istom svjetlošću.".

Ostala sam toliko uronjena i obavijena Isusovom svjetlošću da mi se činilo da više neću pronaći izlaz. Kako sam bila sretna, i koliko sam toga razumjela u toj svjetlosti! Nedostaju mi riječi za to opisati. Samo se sjećam da mi je rekao: "Kćeri moje Volje, svjetlost koju vidiš nije ništa drugo nego moja Volja koja želi obuzeti tvoju volju kako bi ti dala oblik Naše slike, odnosno triju Božanskih Osoba. Tako ćemo te u potpunosti preobraziti u Nas i u tebi ćemo ostaviti svoju Volju kao Božanskog sudionika koji će nam uzvraćati ono mi činimo. Iz nas će izlaziti naše slike, i naša Volja, djelujući u tebi, preuzet će ih jednako toliko. O, kako će biti dovršena svrha Stvaranja! Jeka naše Volje bit će jeka naše Volje koju ti posjeduješ; razmjene će biti uzajamne, ljubav će biti uzvraćena; bit ćemo u potpunom skladu, stvorenje će nestati u svom Stvoritelju, i tada više ništa neće nedostajati našoj radosti, našoj sreći zbog kojih smo stvorili svijet. 'Učinimo čovjeka na svoju sliku i priliku' ostvarit će se; i samo naša Volja, kao djelatna snaga u stvorenju, dovršit će sve te će Stvaranje postići božanski cilj.  Tada ćemo stvorenje primiti u naše krilo kao naše djelo, točno onakvo kakvog smo ga zamislili i  stvorili. Ako ti ne možeš biti bez mene, to je odjek moje ljubavi koji odzvanja u tvom srcu jer toliko te ljubi da ne može biti bez tebe pa odzvanja u tebi, a ti, potresena, tražiš onoga koji te toliko voli. Videći da me tražiš osjećam odjek tvoje ljubavi u svojoj ljubavi, i osjećam se potaknut poslati ti novi val ljubavi, kako bi me još više tražila."

Odgovorih Mu: 'Oh, ljubavi moja, ponekad kad te tražim ti ne dolaziš, zato sada kad sam te pronašla, više te neću pustiti. Neću se više vratiti u svoj krevet - ne mogu. Predugo sam te čekala i bojim se da, ako se vratim, opet te neću naći.' I stisnula sam ga još jače, ponavljajući: 'Neću te više pustiti, neću te više pustiti.' Isus je uživao u mojim zagrljajima, no reče mi: "Moja ljubljena kćeri, u pravu si što ne možeš biti bez mene, bez svog Života. Ali što ćemo učiniti s mojom Voljom? Moja Volja želi da se vratiš u svoj krevet. Ne boj se, neću te ostaviti; ostavit ću strujanje svjetlosti moje Volje između tebe i mene, i kad god me poželiš, dodirni struju svjetlosti moje Volje, i ja ću odmah, na njezinim krilima, biti s tobom. Stoga se vrati, ali samo kako bi dopustila mojoj Volji da ostvari svoje planove i put kojim želi ići u tebi. Ja ću te pratiti i dati ti snagu da se vratiš."

Ali – o, dobri Isuse -činilo se da, ako nema mog pristanka, ni on ne bi imao želje vratiti me natrag. Čim sam rekla: 'Isuse, čini što želiš', našla sam se natrag u sebi. Tijekom cijelog dana osjećala sam se okružena svjetlošću, a kad god sam htjela dotakla bih svjetlost i On bi došao.

Sljedećeg dana Isus me poveo izvan mene same i pokazao mi sve stvoreno kojima je ne samo Stvoritelj i vladar, već mu iz Njega dolazi život koji ih održava. Moć kojom je sve stvoreno i dalje je prisutna i povezana sa svim stvorenjem. Kad ta moć ne bi bila prisutna, sve stvoreno bi se raspalo u ništavilu. Tada mi je moj slatki Isus rekao: "Kćeri moje Volje, želim ti dati vrhovnu vlast nad svime; moje i tvoje gospodstvo moraju biti jedno. Ako sam ja Kralj, ti moraš biti kraljica; i ako sam ti dao znanje o svemu, to je zato što želim ne samo da poznaješ moje kraljevstvo, već da sa mnom vladaš i sudjeluješ u očuvanju svega stvorenog. Baš kao što se moja Volja proteže od mene nad svime, tako želim da se proteže i od tebe."

Tada mi je pokazao jedan dio svijeta iz kojeg je izlazio crni dim i rekao: "Vidiš, tamo su državnici koji žele odlučivati o sudbinama kraljevstava; ali to čine bez mene, a gdje mene nema, ne može biti ni svjetlosti. Oni nemaju ništa osim dima svojih strasti koji ih sve više zasljepljuje. Stoga neće postići ništa dobro, već će im to poslužiti za međusobni sukob i izazivanje još težih posljedica. Jadni narodi, vođeni slijepim i sebičnim ljudima. Ti će ljudi biti izloženi ruglu povijesti, sposobni donijeti samo propast i nered. Ali povucimo se, ostavimo ih na milost samima sebi, neka shvate što znači raditi bez Mene." Tada je nestao, a ja sam se našla u samoj sebi.