KNJIGA NEBA, 14. svezak, 15. svibnja 1922.

 

Luisine tužaljke i strahovi. Isus joj pokazuje koliko je voli.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, osjećala sam se potišteno zbog odsuća mog slatkog Isusa. No dok sam se molila, osjetila sam nekoga iza svojih ramena, i ne znajući da je to Isus, prošla me jeza od straha. Isus je ispružio svoju ruku, i uzevši moju u svoju ruku, rekao je: "Luisa, ne boj se, to sam ja." Potištena i umorna od čekanja, rekla sam: 'O, Isuse, vidim da me više ne voliš kao prije. Sve si mi oduzeo, čak i patnju. Ostao si mi jedino ti, ali tako često odlaziš, i ne znam što raditi niti gdje te pronaći. Ah, zaista je istina da me više ne voliš.' A Isus, poprimajući dostojanstven izgled koji ulijeva strah, doda: "Vrijeđaš me govoreći da te više ne volim kao prije. Dobro zapamti - sama sumnja da te ne volim, za mene je najveća uvreda. Kako možeš reći da te ne volim! Zar smatraš bezvrijednim sve milosti koje ti dajem?" Ostanem zbunjena, i zaista sam drhtala videći strog pogled Isusa, i duboko u srcu molila za oprost i milosrđe. A On, s blažim tonom, reče: "Obećaj mi da mi to više nećeš govoriti, i kako bih ti pokazao da te volim, učinit ću da trpiš, dajući ti udio u mojim Mukama.“

Nakon što sam malo patila, ponovio je: "Sada želim pokazati koliko te ljubim."

Pokazao mi je svoje otvoreno Srce, a iz njega su izlazila neizmjerna mora moći, mudrosti, dobrote, ljubavi, ljepote i svetosti; a u središtu svakog od tih mora pisalo je: "Luisa, kći moje beskrajnosti, kći moje moći, kći moje mudrosti, kći moje dobrote, kći moje ljubavi, kći moje ljepote, kći moje svetosti." Što sam više gledala, to sam bila više zbunjena. A Isus je rekao: "Vidiš li koliko te ljubim? Tvoje ime nosim u svom Srcu, zapisano je u svim mojim osobinama. Luisa, tvoje ime u meni neprestano otvara nove tokove milosti, svjetlosti, ljubavi, itd. prema tebi.  Ipak, kažeš da te ne ljubim. Kako možeš sumnjati u to?" Samo Isus zna koliko sam se osjećala slomljeno, razmišljajući da sam uvrijedila Isusa – i to u njegovoj prisutnosti. O, Bože, kakva bol - kako je ružan grijeh!