KNJIGA NEBA, 14. svezak, 13. travnja 1922.

 

Duša koja živi u Božjoj Volji živi u krilu Presvetog Trojstva.

 

Nastavila sam sa svojim uobičajenim molitvama, a moj mi je ljubljeni Isus prišao s leđa, pozvao me po imenu govoreći: "Luisa, kćeri moje Volje, želiš li uvijek živjeti u mojoj Volji?"

I ja sam odgovorila: 'Da, o, Isuse.'

"Ali želiš li doista živjeti u mojoj Volji?"

'Doista, Ljubavi moja, ne bih znala, ni mogla niti pristala živjeti u nekoj drugoj volji.', rekla sam Mu.

A Isus, opet: "Ali govoriš li to odlučno?"

Zbunjena i uplašena, dodala sam: 'Moj živote, Isuse, ovim pitanjima ulijevaš mi strah. Možeš li mi razjasniti? Odlučno to kažem, ali uvijek uz tvoju pomoć i u snazi tvoje Volje koja me potpuno obuhvaća - ne bih mogla živjeti bez života u tvojoj Volji.' A On je s olakšanjem uzdahnuo i ponovio: "Kako sam sretan zbog tvoje trostruke potvrde. Ne boj se, to su samo uvjeravanja i ponovne potvrde  kako bismo ti utisnuli trostruki pečat Volje Triju Božanskih Osoba. Moraš znati da onaj tko živi u mojoj Volji mora se uzdići visoko - toliko visoko da živi u krilu Presvete Trojice. Tvoj i naš život moraju biti jedno; stoga je nužno, prikladno da znaš gdje si i s kim si, i da se u svemu prilagodiš onome što Mi činimo, te da ne prisilno, nego dragovoljno, s ljubavlju i potpunim znanjem, živiš u našem krilu.

A znaš li što je Naš božanski život? Mi se jako zabavljamo stvarajući nove slike nas samih. Neprestano smo u činu oblikovanja naših slika, toliko da su Nebo i Zemlja ispunjeni našim slikama – posvuda su. Sunce je naša slika, a njegova svjetlost je sjena naše svjetlosti koja osjenjuje cijelu zemlju. Naša slika je nebo, koja se proteže posvuda i nosi sjenu naše beskonačnosti. Naša slika je čovjek koji u sebi nosi našu moć, mudrost i ljubav. Dakle, Mi ne činimo ništa drugo, nego neprestano stvaramo slike nas. No onaj tko živi u našoj Volji, živeći u našem krilu, mora s nama stvarati i mnoge druge preslike nas samih; mora biti s nama u našem djelovanju; mora dopustiti da iz njega izlaze preslike i naše sjene, ispunjavajući njima cijelu Zemlju i Nebo.

Kada smo stvorili prvog čovjeka, oblikovali smo ga svojim rukama, a udahnuli mu život. Nakon što smo stvorili prvog, svi drugi nastaju iz njega i kopije su prvog. Naša moć, koja teče kroz sve generacije, stvara kopije prvog. Budući da si  prvorođena kći naše Volje, moraš živjeti s nama kako bi oblikovala prvu kopiju duše koja živi u našoj Volji, tako da, živeći u nama, možeš naučiti naše načine i s našom moći djelovati na naš način. I kada budemo od tebe napravili prvu kopiju duše koja živi u Našoj Volji, od tebe će doći i druge. 

Put Naše Volje iznimno je dug - obuhvaća vječnost; i dok se čini da smo stigli do kraja, ima još mnogo toga što treba učiniti i naučiti od Nas kako bismo stvorili prvu kopiju duše koja živi u našoj Volji. To je naš najveći posao, stoga ti moramo mnogo dati i moraš biti spremna primiti. To je razlog mojih ponovljenih pitanja: kako bih te pripremio, proširio i uzdigao te tako ostvario svoje planove. To mi je iznimno važno - toliko da bih ostavio sve po strani kako bih to postigao. Stoga, budi pažljiva i vjerna."