KNJIGA NEBA, 14. svezak, 19. svibnja 1922.

 

Božja Volja na Nebu donosi blaženstvo, dok na Zemlji djeluje i umnaža svoj Život i dobra u djelima stvorenja.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, moj uvijek ljubazni Isus pokazao se u mojoj nutrini u kojoj su se otvorila neka vratašca, a on je naslonio ruke na njih i provirio glavom da vidi što rade ostala stvorenja. Gledala sam zajedno s Isusom; ali tko može opisati zlo koje smo vidjeli, uvrede koje se čine i kazne koje će se sručiti? Bio je to strašan i bolan prizor. Također sam vidjela našu jadnu Zemlju pogođenu božanskom kaznom.

Sada, kad sam vidjela da Isus gleda s takvom nježnošću, ljubavi i žalosti, dok mi prethodnih dana nije uspijevalo natjerati ga da pogleda i okrene lice prema stvorenjima, rekla sam Mu: "Ljubavi moja, živote moj, vidiš li koliko tvoja i moja draga braća pate - zar ne želiš imati milosti? Rado bih trpjela sve samo da ih poštediš. Vidi, to mi je dužnost koju mi nameće uloga žrtve - oponašanje tebe. Zar nisi sve trpio zbog nas? Kako možeš htjeti da ne trpim kako bih ih poštedjela i oponašala tebe, koji si toliko trpio?'

A Isus, prekidajući moj govor, rekao mi je: 'Ah, kćeri moja, čovjek je došao do točke da ga ne mogu gledati negoli s užasom. A ako ga gledam, gledam ga samo kroz tebe, jer u tebi nalazim svu nježnost moga Čovještva, moje molitve, osjećam se ganut gledajući ga sa suosjećanjem, i zbog ljubavi prema tebi poštedjet ću njihove živote. Čovjek treba snažno pročišćenje; inače se neće pokajati. Stoga ću sve uništiti kako bih sve obnovio; učinit ću neočekivane i nepredvidive stvari, nove kazne, za koje čovjek neće moći pronaći razlog; i to kako bih ga zbunio. Ali ti se ne boj, iz ljubavi prema tebi poštedjet ću nešto. U tebi osjećam, kao što sam osjećao u svome Čovještvu, tok komunikacije sa svim stvorenjima, i stoga mi je teško ne dati ti i ne udovoljiti ti u barem nečemu. "

Kasnije sam se našla izvan sebe, na vrlo visokoj točci; srela sam svoju nebesku Majku, našeg preminulog nadbiskupa, svoje roditelje i svog slatkog Isusa u naručju biskupa. Biskup, čim me vidio, stavio Ga je u moje naručje, govoreći mi: "Uzmi Ga, kćeri moja, i uživaj u njemu." Isus se veselio u mojim rukama i rekao: "Najdraža kćeri moje Volje, želim obnoviti savez velikog dara da živiš u mojoj Volji. Zato sam želio kao predstavnike moju dragu Majku, biskupa koji ti je bio duhovno vodstvo dok je bio na zemlji, i tvoje roditelje - kako bi bila još čvršće utemeljena u mojoj Volji i primila sva strujanja i dobra koja moja Volja sadrži; i da oni budu prvi koji će primiti slavu djelovanja i življenja u mojoj Volji.

Ti si ništa više negoli atom u mojoj Volji, ali u taj atom stavljam svu težinu svoje Volje, tako da kako se krećeš, beskrajno more moje Volje prima svoj pokret, vode se uzbibaju i kao uzburkane, daju svoju svježinu, svoje mirise i prelijevaju se na dobrobit Neba i Zemlje. Atom je mali, izuzetno lagan i nije sposoban za uzburkavanje neizmjernog mora moje Volje; ali kad se u njega stavi sva težina moje Volje, bit će sposoban za sve, i ti ćeš mi dati prostor da ti dajem sve više božanskih djela. Bit ćeš poput kamenčića bačenog u izvor: kad padne, vode se uzbibaju, uzburkaju i ispuštaju svoju svježinu i miris. Ipak, kamenčić ne sadrži težinu moje Volje i stoga ne može izazvati prelijevanje izvora. Tvoj atom s težinom moje Volje, može ne samo preplaviti moje more, već i preplaviti Nebo i zemlju.

Kao u jednom dahu popit ćeš cijelu moju Volju, kao da je jedan gutljaj, sa svim dobrima koja ona sadrži, a u drugom dahu izbacit ćeš je van. A dok to činiš, umnožit ćeš moj Život i moja dobra koliko god puta je piješ i koliko god puta je izbacuješ.

Ako blaženici na nebu uživaju sve blaženstvo koje moja Volja sadrži i žive u njoj kao u svojem vlastitom središtu, oni je, međutim, ne umnažaju, jer su njihove zasluge u njima nepromjenjive.  Ti si sretnija od njih jer možeš umnožiti moj Život, moju Volju, moja dobra. U njima, moja Volja je izvor blaženstva - u tebi je djelotvorna, i tražim tvoje djela kako bi se umnožila.  Kada djeluješ, s nestrpljenjem gledam je li tvoje djelovanje u mojoj Volji, kako bih osjetio zadovoljstvo vidjeti sebe umnoženog u tvom činu. Koliko trebaš biti pažljiva i ne dopustiti da ti išta promakne."