KNJIGA NEBA, 14. svezak, 29. travnja 1922.

 

Onaj tko živi u Božanskoj Volji živi od Vječnog otkucaja srca. 

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, vidjela sam svoju dušu i cijelu svoju nutrinu - misli, osjećaje, otkucaje srca, težnje - pretvorene u mnoge niti svjetlosti. Te su se niti- izlazeći iz moje nutrine- protezale i širile te se usklađivale sa Suncem, uspinjale se do nebesa i širile po cijeloj Zemlji. Dok sam to promatrala, vidjela sam svog slatkog Isusa koji je držao sve te niti svjetlosti u svojoj ruci i s očaravajućom vještinom ih usmjeravao, rastezao, umnažao i širio koliko god je htio. Na dodir te svjetlosti sva su se stvorena bića poklonila, usklađivala se i slavila. Zatim mi je Isus rekao: "Kćeri moja, vidiš li s koliko se ljubavi zabavljam i upravljam djelima učinjenim u svojoj Volji? Toliko sam ljubomoran da ih ne povjeravam nikome, čak ni samoj duši. Ne gubim ni jednu misao, niti jednu nit, a da u nju ne zatvorim svu moć svoje Volje. Svako od ovih djela sadrži Božanski Život, stoga na dodir tih djela sva stvorena bića osjećaju Život svoga Stvoritelja, osjećaju ponovno snagu onog svemogućeg Fiat od kojeg su primili svoje postojanje i slavu. Tako su ta djela nova slava i nova svetkovina za njih.

Sada promatram ovu prekrasnu harmoniju i ove niti svjetlosti koje izlaze iz tebe. Ako tvoje srce ne bi teklo u mojoj Volji, već u tvojoj vlastitoj ili u nekoj drugoj volji, u tvom bi srcu nedostajalo mnogo otkucaja Božanskog Života, na njihovo mjesto došlo bi toliko ljudskih otkucaja koliko nedostaje Božanskim; isto vrijedi za želje i za osjećaje. A budući da ono što je ljudsko nije sposobno stvarati svjetlost, već tamu, tada bi se oblikovale mnoge niti tame i moja Volja ostala bi ožalošćena, nesposobna da u tebi ostvari svu snagu moje Volje."

Dok je to govorio, željela sam vidjeti ima li tih ljudskih otkucaja srca u mojoj duši koji bi prekidali život Božanskih otkucaja. Koliko god sam tražila, nisam mogla pronaći ni jedan. Isus je rekao: "Za sada nema ni jednog. Rekao sam ti ovo kako bi bila pažljiva i kako bih ti pokazao što znači živjeti u mojoj Volji: živjeti od Vječnog i Božanskog otkucaja, živjeti mojim svemogućim dahom."