KNJIGA NEBA, 14. svezak, 12. travnja 1922.

 

Grijeh prekida tok Ljubavi i otvara tok Pravdi.

Dok sam bila u svom uobičajenom stanju, moj slatki Isus pokazao mi se sav ožalošćen, gotovo kao da je spreman dopustiti da se Pravda ostvari - ali kao da ga na to prisiljavaju sami ljudi. Molila sam ga da zaustavi kazne, a on mi reče: "Kćeri moja, između Stvoritelja i stvorenja postoji samo tok ljubavi. Grijeh prekida ovaj tok i otvara tok Pravde. Moja Pravda brani prava moje uvrijeđene ljubavi, moje prekinute ljubavi između Stvoritelja i stvorenja, i probijajući se među njih, želi ponovno ujediniti tu prekinutu ljubav. Ah! Da čovjek ne griješi, moja Pravda ne bi imala posla sa stvorenjima. Čim započne krivnja, moja Pravda kreće na put. Misliš li da sam želio udariti čovjeka? Ne, ne, naprotiv, žao mi je - teško mi je dirnuti ga. Ali on sam me na to prisiljava i tjera me da ga kaznim. Ti moli da čovjek promijeni svoje ponašanje; tako će Pravda, brzo ponovno ujedinjujući tok ljubavi, moći ustuknuti."