Zadovoljština u Božjoj Volji


Iz Knjige Neba, 5. svezak, 6. lipnja 1903.


(Isus Luisi):

 "Kćeri moja, ponudi Božjoj Pravdi sve što trpiš u svojim rukama, nogama i srcu. Pridruži sve svoje boli patnjama mojih udova, izgovarajući pet 'Slava Ocu'. Ponudi to Božjoj Pravdi kao zadovoljštinu za djela, korake i loše želje srca koje stvorenja neprestano čine. Zatim sjedini svoje boli i moje patnje uzrokovane trnjem i ranama na ramenima, uz izgovaranje tri 'Slava Ocu', i ponudi ih kao zadovoljštinu za nered koji ispunjava tri čovjekove sposobnosti (op.prev. uma, srca i volje) koje su toliko izobličene da više ne mogu prepoznati svoju sliku u njima. Trudi se da tvoja volja bude uvijek sjedinjena sa Mnom u neprestanom stavu ljubavi prema meni. Neka u tvom sjećanju neprestano odzvanja ono što sam učinio i trpio za tebe i kolike sam milosti dao tvojoj duši, kako bi mi iskazivala hvalu i bila mi privržena. Zahvalnost je ključ koji otvara božanske riznice. Neka tvoj um ne razmišlja ni o čemu i ne bavi se ničim, osim Bogom. 

Ako tako učiniš, ponovno ću pronaći svoju sliku u tebi, i primit ću zadovoljštinu koju ne mogu primiti od drugih stvorenja. I moraš to činiti neprestano, jer ako je vrijeđanje neprestano, neprekidna mora biti i zadovoljština."


Molitva za obnovu uma, srca i volje, prema djelu Knjiga Neba, 5. svezak, 6.lipnja 1903.


O, Pravednosti Božja, primi moju molitvu!

Sve svoje patnje ruku, nogu i srca sjedinjujem sa svetim patnjama Isusovih udova i Srca, kao zadovoljštinu za lude želje srca, korake i djela koja ljudi čine.


Molim 5 puta Slava Ocu.. časteći Očevu strpljivost, Isusove rane i promjene koje Duh Sveti čini u dušama, po našoj patnji i molitvi.


O, Pravednosti Božja, sjedinjujem u Tebi sve svoje boli s Isusovim bolima ramena i glave zbog trnove krune!

Molim Te, obnovi u svim ljudima svete moći duše, da nas neprestano povezuju s Tobom!


Molim 3 puta Slava Ocu...  kao zadovoljštinu za grijehe uma, srca i volje!

Ove tri moći duše su toliko izobličene u dušama, da Ti, Isuse, u njima više ne prepoznaješ svoju sliku.

Molim Te zato, Isuse, da MOJA VOLJA bude uvijek sjedinjena s Tvojom i  da živim u trajnom stavu ljubavi prema Tebi!


Neka se MOJE SRCE stalno vraća Tvojim djelima i trpljenjima za mene!

Neka mojom dušom i srcem trajno odzvanjaju milosti kojima si me pohodio, da stalno živim u Tebi i kličem Ti pjesmu zahvalnosti!

Zahvalnost puni i otvara riznice Tvoga i moga srca i sve dijeli potrebnima!


Isuse, uđi u MOJ UM, da razmišlja samo o Tebi, 

ostavi sve isprazno i obnavlja se u svetoj prisutnosti Tvojoj!


Isuse moj, prihvaćam sve boli koje će me dovesti do željenih promjena. 

Ti sve to milostivo izvedi, tako da opet pronađeš SVOJU SLIKU u meni.


Primi zadovoljštinu koju sada tražiš, i koju Ti samo ja mogu dati!

Dobri Isuse, neka Tvoja žalost zbog neprestanog vrijeđanja bude silno utješena mojom neprestanom zadovoljštinom!

Neka Božja Pravednost postane Milosrđe prema nama grešnima, zbog Tvoje i moje ljubavi!

Hvala Ti, Isuse, na svemu!

Amen.