Anđeli kao svjedoci i pratnja kroz Sate Muke

 


U dubinama naše vjere, anđeli često zauzimaju posebno mjesto kao tihi pratitelji, zaštitnici i glasnici Božje Volje.

Na spomendan Svetih anđela čuvara, željeli bi podijeliti s vama jedan dirljiv odlomak iz Knjige Neba, gdje nam Isus, kroz svoje riječi upućene Luisi, otkriva predivnu ulogu anđela u našem životu. Ističe se ne samo njihova uloga kao svjedoka naših molitvi, nego i njihova povezanost s nama kada razmatramo i molimo Sate Muke. Kroz ovu molitvu, produbljujemo našu povezanost s Kristovom patnjom i anđeli nose naše molitve i razmatranja ravno do Božjeg prijestolja. Zaronimo zajedno u ovu blagodat i dozvolimo da nas Isusove riječi i anđeli vode bliže srcu Nebeskoga Oca.

11. Svezak, 13. listopada 1916.

Dok sam razmatrala Sate Muke, blagoslovljeni Isus mi je rekao:

"Kćeri moja!

Tijekom mog zemaljskog života, tisuće i tisuće anđela bili su pratnja mojem Čovještvu. Skupljali su sve što sam činio: moje korake, moja djela, moje riječi, pa čak i moje uzdahe, boli i kapi Krvi – ukratko, sve!

Bili su to anđeli zaduženi za moju zaštitu i čašćenje - poslušni svakoj mojoj želji. Uzlazili su i silazili s Neba kako bi Ocu donijeli  sve što sam činio. Sada ovi anđeli imaju sličan zadatak. Kad se neka duša s ljubavlju sjeća mog života, moje Muke, moje Krvi, mojih Rana, mojih molitava, oni prilaze toj duši i prate je. Skupljaju njene riječi, njene molitve, njezina djela sućuti prema meni. Sve njene suze i žrtve povezuju s mojima donoseći ih pred moje Veličanstvo,  da obnove slavu mog Života. Radost tih anđela  toliko je velika da oni s velikim poštovanjem slušaju što duša govori. Čak i mole  zajedno s njom!

Stoga, u svetosti i poštovanju, neka svaka duša  moli i razmatra ove Sate, svjesna da anđeli pažljivo slušaju svaku njenu riječ i ponavljaju je pred Licem Božjim."