Biraj Isusa, a ne svijet!

 

Isus je rekao Luisi: „Kćeri moja, ja sam kao čovjek živio u prostoru između Neba i zemlje; imao sam cijelu Zemlju pod sobom, a Raj nad sobom…

Pozvane želim učiniti sličnima sebi i zato ih stavljam u okolnosti u kojima sam i Ja živio svoje Čovještvo. Prema tome: Ja sam tvoj odmor! Moje ruke su ti potpora! Ti si u mojim rukama i s tobom su samo potrebne stvari. Sve suvišno zarobljava  i ponižava plemenitost duše. Duša živi od Božjeg života. Ako joj je ponuđena podrška bez Boga, duša osjeća čovjekovu prijevaru, uzmiče i drži se podalje.“

Evo još jedne prednosti ako biraš Isusa, a ne svijet. S Isusom nema stvari koje zarobljavaju. Što nas zapravo zarobljava? To su slavljenje poznatih, posljednja moda, napadan životni stil, teške žrtve za savršeno tijelo…sve je to lako izbjegavati ako si s Isusom. On ti pomaže da osjetiš ljudsku prijevaru u životnim izazovima koji nisu Božja Volja za tebe. Npr. dobio si ponudu za posao iz snova. Ako taj posao nije u Božjem planu za tebe, izazov te ne dotiče. Ti si nerazdvojni dio s Trojstvom i tu želiš ostati. U tvojoj svijesti, sve se gubi i nestaje što nije Božja Volja za tebe.

U Jeruzalemu svjetina je htjela Isusa učiniti svojim kraljem. Što bi bilo da je On prihvatio taj „posao iz snova“ umjesto križa?! Gdje bismo sada bili?