Potražimo Isusovo svjetlo, a ne noć vještica 2.dio

 


Dragi prijatelji Božje Volje!

Danas je zadnji dan listopada, uoči Svih svetih i dan kada masoni jačaju kult sotone da obezvrijede Isusovo djelo.

Mnogi ljudi im se pridružuju svojim maskama,  ispraznostima i zabavama. Tako se primiču zlu koje ih onda koristi i melje. Zbog toga dolaze ratovi, mnoge nesreće i prokletstva od kojih pate svi ljudi, a osobito djeca.

"Ako se ne obratite, svi ćete tako propasti!" rekao je Isus apostolima, koji su zaprepašteno govorili o stradalima na koje se srušila kula, i o onima koje je Pilat smaknuo zajedno s njihovim žrtvama.

Pogledajmo sebe: izgubili smo strah Božji, a bojimo se ljudi! Častimo sebe umjesto Boga, moć umjesto ljubavi, silu umjesto sućuti!

Vratimo se Bogu, i recimo:

O, Isuse, častim Te u svom srcu! Svijet me vuče na sve strane, ali ja znam da je moja sreća tamo gdje si Ti!

S Tobom živim u Svjetlosti živih!

Budi moje sve!

Molim Te, svojom Krvlju i Žrtvom, poništi svaki sotonski utjecaj u ovom danu i noći!

S Tobom, Isuse, govorim Ocu: Da, Oče, budi Volja Tvoja, uvijek i u svemu, pa i onda kada trebam patiti!

S Tobom, Isuse, kažem i sotoni: NE!  Odlazi! Zbog patnja duše svoje, i ovaj svijet će vidjeti Muku i svjetlost Kristovu, i ostati u njoj. Kraj je tvom zavođenju, gluposti i zloći. Amen.

S Luisom pohitimo Isusu u srcu svakog čovjeka i recimo:

"Evo me, Isuse!

Želim toliko plakati da Te mogu oprati i očistiti svojim suzama.!

Ljubavi moja!

Zatvaram te u srce, da te zagrijem toplinom svojih osjećaja! Želim Ti pružiti mirise svetih želja!

Želim dati zadovoljštinu za sve ove uvrede!

Želim izložiti svoj život za spasenje duša!

Želim Ti ponuditi svoje srce kao utočište i tako ublažiti patnje koje si do sada pretrpio!

Poslije ćemo dalje zajedno koračati putem tvoje Muke." (usp.Sati Muke, 108 str.)