Božja Volja u stvorenju sve preobražava

 

Blažena Djevica Marija je primila Božje osobine prije rođenja kada su Otac, Sin i Duh Sveti na nju izlili mora moći, mudrosti, ljubavi i ljepote. Njezina je duša stvarana šest dana.

Marija Luisi:

„Moje stvaranje je nadmašilo sva ostala čuda Stvaranja. Svojom Voljom, svojim Fiat, Bog je stvarao moju dušu šest dana i tako u meni započeo svoj ispunjeni, cjeloviti i savršeni život. Oh, u kakve me je božanske visine postavio Svevišnji!“

Luisa je iskusila slično:

„Činila sam krugove Stvaranja prateći djela božanskog Fiat u svim stvorenim stvarima. Kad sam stigla do Raja osjetila sam da me ljubljeni Isus čeka. Želio mi je povjeriti svoju ljubav, dobrotu, svetost, snagu i sve što je činio stvarajući čovjeka. On je sebe ulijevao u čovjeka da bi ga ispunio sobom i svim božanskim osobinama. Dao mu je slobodu, kreativnost, zadaću i mogućnost da u svemu tome primi Božju ljubav, dobrotu, svetost i snagu. Čovjek je provodio život u dobrima svoga Stvoritelja. Osjećao se kao uronjen u Božji svijet i natopljen božanskim osobinama. Bio je sretan i čašćen jer je sve više nalikovao na svog Stvoritelja.“