Život u Bogu

 


Jako je dobro biti u prostoru iskustva svoje ništavnosti.

Mogao bi neko vrijeme hodati uokolo neprekidno ponavljajući: „Božje, ja sam ništa, a ti si Sve! Nije li to predivno!“

Međutim, u meni se pojavljuje dosadna sumnja i protivljenje. Pitam se: „Ako sam ja ništa, a Bog je sve, kako to da onda ja uopće znam što se događa? Sigurno je nešto od mene ostalo kad mogu imati ove misli!“

Slijedi novo otkriće: „Ima nešto iza ništavnosti što mi omogućuje svijest o svemu što se zbiva oko mene. Ali, što bi uopće moglo biti iza ništavnosti?“

Pali se veliko svjetlo: „Život u Bogu!“

Konačno si shvatio! Oduvijek si bio dijelom Božjeg Čovještva – osoba unutar Isusovog Čovještva, osoba u Osobi. Ti znaš što se zbiva zato što postojiš u Bogu. A sada, kad imaš udjela u njegovoj Volji, Bog sve dijeli s tobom. Nema tu „njegovo“ ili „moje“. Sve je „NAŠE“ – naš posao, naša obitelj, naša patnja, naši snovi, naše tijelo, naša mudrost, naše stvorenje. Znaš što se zbiva jer si dijelom Božjeg uma.

Imao ti dar Božje Volje ili ne imao, svejedno ne postoji ništa izvan Boga. Ali, kad ga imaš, Bog s tobom može dijeliti sve što on jest – i to u onolikoj mjeri koja je moguća za jedno stvorenje.

A sad se pripremi za početak avanture!