Kod kuće s Obitelji

 

I tako u Božjoj Volji postaješ četvrti s Trojstvom. Postajete društvo za sebe koje se razumije i voli.

I tvoje ponašanje će se promijeniti. Tako, umjesto da se žališ na svijet, popet ćeš se u Očevo krilo i zamolit ćeš ga da umnoži svoje milosrđe za svijet. Kada Isus bude žalostan zbog nečijeg ponašanja, ti ćeš ga podsjetiti na sve one dobre strane te osobe. Prikazat ćeš je u najboljem svjetlu. Kad ti Duh Sveti bude otkrivao svoju istinu, postat ćeš njegov najveći obožavatelj. Pridružit ćeš mu se u obnovi i posvećenju zemlje u ovom vremenu.

Nadnaravno će postati svakodnevno. Vidjet ćeš Božju Volju u ljudima, događajima i okolnostima. Svaka pojedinost tijekom dana postaje Božji govor za tebe. Na taj način Bog će ti otkrivati svoje tajne i uvoditi te u svoj život.

Nakon nekog vremena osjetit ćeš da ne živiš više u sebi nego u Bogu: Ja sam kod kuće!... Božja Volja je u meni i oko mene. Reći ćeš: „Imam nebesku Obitelj u sebi i ja postajem dom te Obitelji.

Ti, Otac, Isus i Duh Sveti ste obitelj. Oni su dragocjeni tebi, a ti si dragocjen njima. Doma si jer Božja Volja u tebi kraljuje, i ti si dio dinamičnog i čudesnog odnosa s Trojstvom.