Ne gledaj na zemaljsko!

 



Isus opisuje Luisi svoj rat ljubavi:

„Kćeri moja, ponavljam ti: Ne gledaj samo zemaljski!

Mi (Trojstvo – op. prev.) dajemo stvorenjima slobodu. Oni žele ratovati. To i čine. Kad iscrpe svoju ispraznost, onda ja ratujem za njihovo dobro. Umor od zla, razuzdanosti i razočarenja, te pretrpljeni porazi čine ljude podložnima mom ratu ljubavi za njih. Moja ljubav ih osvaja. Moja Volja silazi s neba među njih. Sva tvoja djela i djela duša učinjena u Božjoj Volji vode rat sa stvorenjima. Ne krvavi rat, već rat ljubavi i dobrote. Ljudi će dobivati nebeske darove, ljubav i mir. Događat će se dobre stvari da pridobiju nezahvalnog čovjeka.

Moja Volja i nebeska vojska zbunit će čovjeka. Preplavit će ga. Dat će mu svjetlo da vidi ne samo zlo, već i darove i blaga kojima ga želim obogatiti. Djela učinjena u mojoj Volji nose u sebi snagu Stvaranja i donijet će novo spasenje čovjeku. Djela neba kao što su: smijeh, radost, sreća, mir, milosrđe, svjetlo, dobrota, mudrost, donose svako dobro na zemlju. Ta djela donose novo doba i trijumfiraju nad ljudskim bezakonjem, mržnjom, sebičnošću, pohlepom i ohološću. Umnožavaj svoja djela u mojoj Volji! To je novo oružje milosti i darova po kojima silazim među svoja stvorenja i ratujem za njih svojom ljubavlju.“