24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 22. SAT

DVADESET DRUGI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA 

OD 14 DO 15 SATI


Treći sat agonije na Križu.

Peta, šesta i sedma Isusova riječ. Smrt Isusova



Peta riječ s Križa

Moj Raspeti umirući Isuse, osjećam oganj koji pali svu tvoju presvetu Osobu, Srce ti udara silno, i podižući rebra uzrokuje razdirajuće i užasne patnje, tako da cijelo tvoje presveto Čovještvo poprima neprepoznatljiv izgled. Ljubav kojom plamti tvoje Srce cijeloga te sažiže i suši; i ti, ne mogavši je zadržati, osjećaš jaku muku, ne samo tjelesne žeđi zbog gubitka sve tvoje Krvi, nego puno više goruću žeđ za spasenjem naših duša. Kao vodu ti bi nas htio piti kako bi nas sve spasio i zatvorio unutar sebe, zato sakupljaš svoje slabašne snage i vičeš: "Žedan sam!". Ah, ovu riječ ponavljaš svakom srcu: "Žedan sam tvoje volje, tvojih osjećaja, tvojih želja, tvoje ljubavi; nema svježije i slađe vode koju mi možeš dati od tvoje duše. Ne dopusti da gorim. Gorim od žeđi, zbog čega ne samo da mi gori jezik i grlo, toliko da ne mogu više oblikovati riječi, nego osjećam kako mi se suši Srce i utroba. Samilost prema mojoj žeđi, samilost!". I kao u bunilu zbog velike žeđi, ti se prepuštaš Očevoj Volji.

Ah, moje srce ne može više živjeti gledajući zlobu tvojih neprijatelja koji ti umjesto vode, daju žuč i ocat, i ti ih ne odbijaš! Ah, razumijem, to je žuč mnogih grijeha, ocat naših neukroćenih strasti koje ti žele dati, koji umjesto da te osvježe, pale te još više. Moj Isuse, evo moga srca, mojih misli, mojih osjećaja, evo cijelog moga bića kako bih ti utažila žeđ i dala osvježenje tvojim suhim i gorkim usnama.

Sve ono što imam, sve što jesam, sve je za tebe, moj Isuse. Ako bi bile nužne moje muke za spasiti samo jednu dušu, evo me, ja sam spremna sve pretrpjeti; tebi se potpuno prikazujem; učini sa mnom ono što ti se više sviđa.

Želim zadovoljiti za bol koju ti trpiš za sve duše koje se gube, i za muku koje ti zadaju one duše kojima ti dopuštaš žalosti i napuštenosti, a one umjesto da ih prikažu tebi, kao olakšanje tvojoj gorućoj žeđi koja te pali, prepuštaju se samima sebi čineći tako da još više trpiš.