Djevica Marija u Kraljevstvu Božje Volje



Dar koji silazi s Neba - otkrijte Božju Volju i živite nebeskim životom uz pomoć naše Majčice

Blažena Djevica Marija silazi s neba posjetiti svoju djecu i donosi im dar - knjigu koja ih uči kako živjeti nebeskim životom u skladu s Božjom Voljom.

 U njoj ćeš pronaći izvor svakog dobra, utjehu u žalosti i snagu u slabosti. 

Marija želi da mi, njezina djeca, naučimo živjeti u jedinstvu s njom i slijediti njezin nebeski nauk. Kao Majka, okuplja svoju djecu da zajedno spoznamo Božju Volju i ostvarimo divnu vladavinu Božanske Volje. 

Marija će nas uputiti u nove i posebne molitve koje će osvojiti Boga i ubrzati dolazak Kraljevstva Božje Volje na zemlji. 

Naša Majčica je spremna obići cijeli svijet kako bi okupila svoju djecu i učinila ih sretnicima koji pripadaju Kraljevstvu Božje Volje.

Molitva Nebeske Kraljice koju molimo

svakoga dana tijekom svibnja


Bezgrešna Kraljice, moja nebeska Majko, dijete tvoje dolazi pred tvoje majčinsko krilo - u mjesecu koji je tebi posvećen - da se preda u tvoje ruke i žarko moli najveću od svih milosti: dopusti mu da živi u Kraljevstvu Božje Volje.

Sveta Majko, ti koja si Kraljica u ovome Kraljevstvu, dopusti da prebivam u njemu, da ono više ne bude pusto nego nastanjeno tvojom djecom. Predajem ti se, uzvišena Kraljice, da upraviš moje korake u Kraljevstvo Božanske Volje. Čvrsto me držeći svojom majčinskom rukom, upravljat ćeš svim mojim bićem da bih mogao živjeti vječnim životom po Božanskoj Volji. Bit ćeš mi Majka i ja ću ti predati svoju volju kako bi je ti u moje ime zamijenila Božanskom Voljom. Tako ću biti siguran da nikada neću izići iz Kraljevstva. Molim te, prosvijetli me kako bih razumio značenje "Božanske Volje". (Zdravo Marijo...)


Svibanjski cvjetić :


Tri puta na dan, ujutro, u podne i uvečer, uspni se do koljena nebeske Majke, u njezin zagrljaj. Uputi joj ove riječi: "Majko moja, ljubim te! Ljubi i ti mene i daj mojoj duši gutljaj Božanske Volje. Blagoslovi me da bi sve što činim bilo pod tvojim majčinskim pogledom."