24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 21. SAT

 DVADESET PRVI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA 


OD 13 DO 14 SATI


Drugi sat agonije na Križu. Druga, treća i četvrta Isusova riječ


Druga riječ s Križa

Pribijeno moje Dobro, dok s tobom molim, privlačna snaga tvoje ljubavi i tvojih muka privlači moj pogled i drži ga čvrsto uprtim u tebe; ali srce mi se slama dok te promatram koliko trpiš. Ti gineš od ljubavi i boli i plamenovi kojima izgara tvoje Srce uzdižu se toliko u visinu da samo što te ne sažegnu; tvoja ljubav je jača od same smrti i ti, želeći si dati oduška, gledaš razbojnika s desne strane i otimaš ga paklu: sa svojom samilošću dotičeš mu srce, i taj razbojnik, sav promijenjen, prepoznaje te, priznaje te Bogom i sav raskajan govori: "Gospodine, sjeti me se kada dođeš u svoje Kraljevstvo." I ti ne oklijevaš odgovoriti mu: "Danas ćeš biti sa mnom u Raju!"; i tako postižeš prvu pobjedu svoje ljubavi. Ali u tvojoj ljubavi vidim da nije jedino razbojnik kojemu si osvojio srce, nego su tu također i mnogi umirući. Ah, ti im stavljaš na raspolaganje svoju Krv, svoju ljubav, svoje zasluge i koristiš se svim vještinama i lukavstvima da bi dodirnuo njihova srca i osvojio ih sve za sebe. Ali također je i ovdje tvoja ljubav neprihvaćena. Koliko odbijanja, koliko nepovjerenja, koliko očaja! Tolika je bol da si iznova zanijemio.

Moj Isuse, želim dati zadovoljštinu za one koji gube nadu u Božje Milosrđe u trenutku smrti. Slatka Ljubavi moja, nadahni svima povjerenje i prosvijetljeno pouzdanje u tebe, posebno onima koji se nalaze u smrtnoj agoniji; i snagom ove tvoje riječi udijeli im svjetlo, snagu i pomoć da mogu sveto umrijeti i poletjeti od ove zemlje k Nebu. U svome presvetom Tijelu, u svojoj Krvi, u svojim ranama obuhvati sve, sve duše, Isuse. Po zaslugama ove tvoje predragocjene Krvi, ne dopusti da i jedna, jedina duša bude izgubljena! Tvoja Krv neka ne prestaje vapiti za sve, zajedno s tvojim glasom: "Još danas bit ćete sa mnom u Raju!"