24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 24. SAT

 DVADESET ČETVRTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA 

OD 16 DO 17 SATI

Isusov ukop.

Presveta Marija neutješna


Moj Isuse, prva koja te s Križa prima u svoje krilo je tvoja Žalosna Majka; u njezinom naručju tvoja probodena glava blago odmara. O, slatka Mama, primi me u svoje društvo, kako bih zajedno s tobom mogla ljubljenom Isusu iskazati posljednje samilosne čine. Preblaga moja Mama, istina je da me ti nadilaziš u ljubavi i u nježnosti dodira moga Isusa, ali ja ću se truditi što više ugledati se na tebe, kako bih mu, što je moguće više, omiljela u svemu. Zato, zajedno s tvojim presvetim rukama, želim također i ja sa svojim rukama izvući sve trnje iz njegove klanjanja dostojne glave i želim se sjediniti s tvojim dubokim klanjanjem.

Nebeska Mama, tvoje ruke već se žure kako bi s Isusovih očiju skinule zgrušanu krv, s onih očiju koje su jednom davale svjetlo cijelome svijetu, a sada su zamračene i ugašene. O Mama, sjedinjujem se s tobom, poljubimo ih zajedno, i duboko im se klanjajmo! Vidim okrvavljene uši moga Isusa, izudarane pljuskama, izranjene trnjem; klanjajmo se, Majko, ovim ušima koje više ne čuju, i koje su toliko pretrpjele kako bi prizvale mnoge duše, otvrdnule i gluhe na glasove milosti. O blaga Mama, vidim tvoje uplakano i žalosno lice koje promatra Lice tužnoga Isusa; svoju bol sjedinjujem s tvojom, i zajedno mu obrišimo blato i pljuvačku koji su ga toliko izobličili, i klanjajmo se ovom Licu božanskog veličanstva koje očarava i zanosi Nebo i zemlju, a koje sada ne daje znakove života.

Poljubimo zajedno, o draga Mama, njegova usta; ona božanska usta koja su s milinom riječi tolike duše privukle njegovom Srcu! Majko, sa samim tvojim ustima želim poljubiti ona modra i iskrvavljena usta i duboko im se klanjati.