24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 19. SAT

 DEVETNAESTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA 

OD 11 SATI DO PODNE

Isus je raspet


Prvi dio: raspeće


Ljubavi moja, već su sa tebe svukli tvoju odjeću i tvoje presveto Tijelo se pokazuje cijelo izranjeno, izgledaš kao oderano janje; vidim da se cijeli treseš i srce mi se stišće od boli gledajući kako Krv teče iz svih dijelova tvoga presvetog Tijela.

Tvoji su neprijatelji umorni, ali nezasitni da bi te mučili, u svlačenju ti s neopisivim patnjama skidaju s glave trnovu krunu da bi je zatim ponovno pribili, i tako trpiš nečuvene boli, dodajući prvima, druge još bolnije rane.

Ah, Isuse moj, u ovom trećem krunjenju ti nadoknađuješ za čovjekovu zloću i otvrdnuće u grijehu.

Isuse moj, da tvoja ljubav nije htjela pretrpjeti još veće patnje od ovih, ti bi sigurno bio mrtav zbog jačine boli koju si podnio u ovom trećem krunjenju trnovom krunom; ali već sada vidim da ne možeš više izdržati toliku bol i s očima oblivenim Krvlju tražiš ima li netko blizu tko bi te podržao u tolikim patnjama i poniženju.

Slatko moje Dobro, dragi moj Živote, ovdje nisi sam kao prošle noći; ovdje je tvoja bolna Mama, čije je Srce probodeno od prevelike boli i koja toliko puta umire kolike patnje Ti podnosiš! Ovdje su također draga Magdalena i vjerni Ivan, koji na pogled tvojih patnji ostaju nijemi od boli. Reci mi, Ljubavi moja, koga želiš da te podrži u tolikoj boli? Dopusti mi, molim te, da dođem i ja, koja više od svih osjećam potrebu da ti budem blizu u ovim trenucima; draga Mama i drugi ustupaju mi mjesto, i evo, moj Isuse, ja dolazim k tebi, grlim te i molim da položiš svoju glavu na moja ramena i da mi dadeš osjetiti bol trnove krune kako bih dala zadovoljštinu za sve uvrede koje ti mislima nanose stvorenja. Ljubavi moja, daj, privini se k meni, želim cjelivati jednu po jednu kaplju tvoje Krvi koja teče s tvoga presvetog lica i molim te da svaka od ovih kaplji bude svjetlo svakom umu stvorenja kako te više nitko ne bi vrijeđao sa zlim mislima.

U međuvremenu, moj Isuse, ti gledaš Križ koji ti tvoji neprijatelji pripravljaju; čuješ udarce čekića s kojima tvoji krvnici pripremaju rupe u koje će zabiti čavle da bi te raspeli i tvoje Srce udara jako, silno, drhti od božanskog zanosa, žudi da se prostre na ovaj krevet boli, kako bi ti sa svojom smrću zapečatio spasenje naših duša. Već te čujem kako govoriš: "Daj, o Križu, brzo me primi u svoj naručaj, ja sam nestrpljiv čekajući! Sveti Križu, na tebe ću se uspeti kako bih sve dovršio: brzo Križu, ispuni goruću želju od koje izgaram da dadem život za duše; nemoj više oklijevati, tjeskobno čekam da se prostrem na tebe kako bih otvorio Nebo svoj mojoj djeci.

Oh, Križu, istina je da si ti moje mučeništvo, ali ubrzo ćeš biti također moja pobjeda i najpotpunije slavlje; po tebi ću dati bogatu baštinu i pobjedničke krune mojoj djeci."

I evo, dok Isus tako govori, neprijatelji mu zapovijedaju da se pruži na Križ i on ih spremno sluša kako bi zadovoljio za naš neposluh.

Ljubavi moja, prije negoli legneš na Križ, dopusti mi da te snažno privinem na svoje srce i da poljubim tvoje krvave rane ljubavi. Čuj, Isuse, ne želim te ostaviti, želim doći s tobom i pružiti se na Križ i ostati s tobom prikovana na njemu. Prava ljubav ne podnosi razdvajanje i ti ćeš mi oprostiti smjelost moje ljubavi, dopusti mi da ostanem s tobom razapeta. Pogledaj, nježna Ljubavi moja, nisam jedina koja te to moli, također tvoja prežalosna Mama, nerazdvojiva Magdalena, ljubljeni Ivan; svi ti govorimo da će podnošljivije biti ostati s tobom pribijeni na Križ, negoli gledati te sama raspeta! Zato se zajedno s tobom prikazujem Vječnom Ocu, poistovjećena s tvojom Voljom, s tvojim Srcem,  s tvojim zadovoljštinama i sa svim tvojim mukama.