24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 23. SAT

 DVADESET TREĆI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA 

OD 15 DO 16 SATI


Umrli Isus proboden kopljem. Skidanje s Križa


(Luisa) Moj Isuse, što sve ne može ljubav? Ljubav je život, i sa svojom ljubavlju ja ti želim dati život, i ako nije dovoljna moja, daj mi svoju ljubav i s tvojom ljubavlju sve ću moći; da, moći ću dati život tvome presvetom Čovještvu. Moj Isuse, i nakon što si umro želio si mi pokazati koliko me ljubiš, potvrditi svoju ljubav i dati mi utočište, jedno sigurno sklonište u tvome svetom Srcu; zato jedan vojnik, potaknut najvišom silom, želeći biti siguran da si umro, prilazi ti i s jednim udarcem koplja probada tvoje Srce otvarajući jednu duboku ranu; i ti, ljubavi moja, izlijevaš posljednje kapi Krvi i vode koje sadrži tvoje užareno Srce.

Ah, kolike stvari mi govori ova rana otvorena iz ljubavi! I ako su tvoja usta nijema, zato mi govori ovo tvoje probodeno Srce: "Sine moj, nakon što sam sve dao, htio sam ovim kopljem načiniti jedno sklonište za sve duše u ovom mom Srcu. Ono, otvoreno, neprestano će vikati svima: Dođite u mene ako se želite spasiti. U ovom Srcu naći ćete svetost i postat ćete sveti, naći ćete utjehu u žalostima, snagu u slabosti, mir u sumnjama, društvo u napuštenosti. Duše koje me ljubite, ako me želite doista ljubiti, dođite, nastanite se zauvijek u ovom Srcu; ovdje ćete naći pravu ljubav da me ljubite i goruće plamenove koji će vas zapaliti da biste izgarali jedino iz ljubavi. Sve je usredotočeno u ovom Srcu: ovdje se nalaze sakramenti, ovdje je moja Crkva, ovdje je život moje Crkve i život svih duša. U njemu osjećam također oskvrnuće koje se čini mojoj Crkvi, zavjere neprijatelja, strijele kojima je pogađaju, moju zlostavljanu djecu, jer nema uvrede koje ovo moje Srce ne bi osjetilo. Zato, sine moj, neka tvoj život bude u ovom mom Srcu; brani me, nadoknađuj, sve dovedi u njega."