24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 12. SAT

 DVANAESTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA

OD 4 DO 5  SATI UJUTRO


Isus prepušten u ruke

vojnicima


(Luisa) Preslatki moj živote, Isuse, dok sam spavala privijena na tvom Srcu, često sam osjećala ubode trnja koje ga je probadalo. Željela sam se probuditi da budem s tobom, pa da imaš nekoga tko bi promatrao sve tvoje muke i tko bi s tobom trpio. Zato se privijam još jače na tvoje Srce i, osjećajući življe tvoje ubode, budim se. Ali što vidim, što čujem? Željela bih te sakriti u svoje srce, kako bih umjesto tebe podnijela bolne i nevjerojatne muke, uvrede i poniženja. Jedino je tvoja Ljubav mogla primiti  tolike uvrede. Moj strpljivi Isuse, čemu si se mogao nadati od tako pogana naroda?

Već vidim kako ti se rugaju, prekrivaju ti lice gustim pljuvačkama, svjetlo tvojih lijepih očiju pokriva nečistoća. Lijevajući rijeke suza za naše spasenje ti brišeš oči. Tvoji neprijatelji, budući da njihovo srce ne može podnijeti svjetlo tvojih očiju, iznova pljuju i nečistoćom pokrivaju tvoje oči.