24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 11. SAT

 JEDANAESTI SAT MUKE

GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA


OD 3 DO 4 SATA U NOĆI

Isus u Kajfinoj kući


(Luisa Isusu) Moje najveće Dobro, izmučeni i napušteni Isuse, dok moja narav zbog slabosti spava na tvome ožalošćenom Srcu, san mi često biva prekidan zbog pritiska ljubavi i boli tvoga božanskog Srca. Između sna i jave osjećam kako te guraju i udaraju, budim se i govorim: Siromašni moj Isuse, ostavljen si od svih! Nema nikoga da te brani. Iz nutrine tvoga Srca ti prikazujem svoj život da bih ti bila oslonac u trenucima kada te svi zlostavljaju. I ponovno tonem u san. Budi me drugi pritisak ljubavi tvoga božanskog Srca i osjećam kako me zaglušuje buka uvreda, galame, žamora, strke naroda.

Ljubavi moja, kako to da su svi protiv tebe? Što si učinio, da te svi oni kao razjareni vukovi žele rastrgati? Osjećam kako mi se ledi krv u žilama dok slušam što ti sve pripremaju tvoji neprijatelji. Drhtim tjeskobna, misleći što bih učinila da te obranim.

A moj ožalošćeni Isus me drži na svom Srcu, stišće me još jače i govori mi: Sinko moj, nisam učinio ništa loše, i učinio sam sve. Jedina krivnja je ljubav koja se potpuno žrtvovala, ljubav čija je cijena nemjerljiva. Tek smo na početku mojih muka. Budi u mom Srcu, promatraj sve, ljubi me, šuti i uči. Daj da tvoja sleđena krv poteče mojim venama kako bi dala olakšanje mojoj Krvi koja je sva u ognju. Neka tvoje drhtanje poteče mojim udovima kako bi te sjedinjenje sa mnom ojačalo i zagrijalo. Tako ćeš imati dijela u mojim mukama i istodobno primati snagu dok me budeš promatrala u tolikoj patnji. To će mi biti najbolja obrana. Samo mi budi vjerna i pažljiva.