24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 13. SAT

TRINAESTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA


OD 5 DO 6 SATI UJUTRO


Isus u zatvoru


(Luisa Isusu) Vidim kako su ti vezali ruke za stup. Noge su vezane i pritisnute. Presveto lice je zgnječeno, natečeno i okrvavljeno zbog užasnih udaraca i pljuski. Tvoje prečiste oči su blijede, tvoje zjenice umorne i žalosne zbog bdijenja, kosa ti je sva u neredu. Tvoja presveta Osoba je sva izudarana, a ne možeš sebi pomoći i očistiti se jer su te svezali.


A ja, o moj Isuse, jecam do tvojih nogu i govorim: O Isuse, što su ti učinili?


Isus me gleda i odgovara: Dođi, sinko moj, i pažljivo gledaj što ja činim kako bi isto to činio zajedno sa mnom i kako bi se moj život nastavio u tebi."


I, evo, s udivljenjem promatram kako ne misliš na sebe i ne brineš zbog svojih muka nego s neopisivom ljubavlju razmišljaš kako bi proslavio Oca i obnovio ono što smo mi dužni činiti. Ti pozivaš sve duše k sebi tako što preuzmeš na sebe sve njihovo zlo, a njima daješ sva svoja dobra. I kako smo u osvitu zore, čujem tvoj preslatki glas:


Oče sveti, zahvaljujem ti za sve što sam pretrpio i za ono što još trebam pretrpjeti. I, kao što ova zora poziva dan i čini da grane sunce, tako neka zora milosti osvane u svim srcima. Neka dođe dan u kojem ću ja, Božansko Sunce, moći zasjati u svakom srcu i kraljevati u svima. Vidiš li, Oče, ove duše? Želim nadoknaditi za sve njih, za sve njihove misli, riječi, djela i korake, cijenom Krvi i smrti.


Isuse moj, beskrajna Ljubavi, sjedinjujem se s tobom. I ja tebi zahvaljujem za sve što si mi dao trpjeti kao i za sve ono što mi još ostaje za pretrpjeti. Molim da u svakom srcu osvane zora milosti kako bi ti, božansko Sunce, mogao izići i zasjati u svakom srcu i kraljevati u svima.