24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 17. SAT

 SEDAMNAESTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA

OD 9 DO 10 SATI UJUTRO

Isusa krune trnovom krunom.

Pilat ga predstavlja narodu: "Evo Čovjeka!"


Isuse moj, beskrajna Ljubavi, što te više gledam to više shvaćam koliko trpiš.

Već si cijeli izranjen, nema zdrava dijela na tebi. Okrutni krvnici, vidjevši da ih u tolikim mukama gledaš s toliko ljubavi i da tvoj pogled ljubavi, pun blage miline, gotovo kao mnoštvo glasova moli i zaklinje još novih muka, iako su nečovječni, ali kao prisiljeni tvojom Ljubavlju, dižu te na noge. A kako nemaš snage ponovno padaš u vlastitu Krv. Oni te, rasrđeni, udarcima i trnjem prisiljavaju da dođeš na mjesto gdje ćeš biti okrunjen trnjem.

Ljubavi moja, da me ne podržavaš svojim pogledom ljubavi ne bih mogla više gledati koliko trpiš. Osjećam već grozu u kostima, srce mi lupa, osjećam da umirem, Isuse. Isuse, pomozi mi!

A moj ljubljeni Isus govori: Sinko moj, hrabro, nemoj propustiti ništa od onoga što sam pretrpio. Pozorno slušaj moje pouke. Ja moram obnoviti čovjeka u svemu. Grijeh mu je skinuo krunu i okrunio ga sramotom i smetenošću, pa se pred mojim Veličanstvom ne može pojaviti. Grijeh ga je okaljao pa je izgubio svako pravo na čast i slavu. Zato želim biti okrunjen trnjem, staviti čovjeku na čelo krunu i vratiti mu sva prava na čast i slavu. Moje će trnje biti pred mojim Ocem zadovoljština i glasovi opravdanja za mnoge grijehe misli, posebno oholosti, i svakom stvorenom umu bit će glasovi svjetla i molbe da me ne vrijeđa. Zato se ti sjedini sa mnom, moli i nadoknađuj sa mnom.