24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 14. SAT

 ČETRNAESTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA

KRISTA 

OD 6 DO 7 SATI UJUTRO


Isus ponovo pred Kajfom koji ga osuđuje na smrt i šalje Pilatu


(Luisa) Moj ožalošćeni Isuse, izišao si iz zatvora, toliko iscrpljen da teturaš pri svakom koraku. Želim biti uz tebe da te podržim kada budem vidjela da bi mogao pasti.

Vojnici te vode pred Kajfu, a ti, Isuse moj, među njima izgledaš kao Sunce i, mada nagrđen, posvuda rasipaš svjetlo. Već vidim Kajfu kako likuje od radosti što te vidi u tako bijednom stanju. U odrazu tvoga svjetla on još više osljepljuje. Silno gnjevan iznova te pita: Jesi li ti doista Sin Božji?


Ljubavi moja, ti mu s najvećim dostojanstvom, svojim osobito milim glasom i svojim uobičajenim blagim i dirljivim tonom koji osvaja srca, odgovaraš: Ti kaza, Ja jesam pravi Sin Božji.


Tvoji neprijatelji se oglušuju, iako u sebi osjećaju svu moć tvojih riječi. Ne žele znati ništa. Jednodušno viču: "Na smrt, smrt je zaslužio!"


Kajfa potvrđuje smrtnu osudu i šalje te Pilatu. Osuđeni moj Isuse, ti prihvaćaš ovu osudu s toliko ljubavi i predanja, kao da si je istrgnuo iz ruku nepravednog Pontifexa (Velikog Svećenika). Tako daješ zadovoljštinu za sve grijehe počinjene slobodno i sa svom zloćom, i za one koji, umjesto da žale zbog zla, zlu i grijehu radosno kliču, a to ih vodi sljepoći i zatvaranju za bilo kakvu drugu milost i prosvjetljenje. Živote moj, Isuse, tvoje molitve i zadovoljštine odjekuju u mom srcu, i ja molim i nadoknađujem zajedno s tobom.