24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 8. SAT

 OSMI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA

OD PONOĆI DO 1 SAT


Isusovo uhićenje


Isuse moj, već je ponoć. Čuješ kako se neprijatelji približavaju, uređuješ se i brišeš Krv.

Osnažen primljenim utjehama ideš iznova učenicima. Zoveš ih, opominješ i vodiš ususret neprijateljima. Svojom spremnošću daješ naknadu za moju tromost, bezvoljnost i lijenost u djelima i trpljenju koji bi trebali biti tebi za ljubav.

Dobro moje, kako je potresan ovaj prizor! Prvi kojega susrećeš je podmukli Juda. On ti se približava, grli te, pozdravlja i daje ti poljubac. Neshvatljiva Ljubavi, ne odbijaš poljubiti one paklene usne! Grliš ga i privijaš na Srce - želeći ga otrgnuti Paklu daješ mu znakove nove ljubavi. Moj Isuse, kako je moguće ne ljubiti te? Tvoja Ljubav je tako nježna da bi morala osvojiti svako srce. A ipak te ne ljube! A ti, o moj Isuse, u ovom Judinom poljupcu kojega primaš, nadoknađuješ za izdaje, za pretvaranje, prijevare pod krinkom prijateljstva i svetosti, posebno one prijetvornih svećenika. Tvoj poljubac, osim toga, pokazuje da nijednom grešniku, ako ponizan k tebi dođe, nećeš uskratiti oproštenje.