Isusovi prsti rade u tvojima


 


 Isus čini ljudska djela božanskima i nastavlja svoje djelo u tebi. On živi drugi život u tebi jer si prihvato dar života u Volji Božjoj. U tvom životu on nastavlja svoje udisaje, kretnje, misli, riječi - to su sve božanska djela koja se umnožavaju kroz sva stoljeća i sve duše kako bi ih učinio božanskima koristeći se djelima na koja pristaje ljudska volja. Na taj način Otac dalje prima slavu i ljubav koju bi trebao primati. Sada sva ljudska djela, od prvog do zadnjeg čovjeka, postaju božanska – jedina djela vrijedna svetoga Boga. 

 Također, duše bi trebale imati koristi od ovih božanskih djela ako izaberu na njih odgovoriti. Isus opisuje to Luisi: 

 „Unatoč činjenici da je djelo jedno, ono sja kao Sunce na sva stvorenja; neke uljepšava, neke oplođuje milosrđem; neke oslobađa od hladnoće, drugima omekšava srca; nekima osvjetljava tamu, a neke pročišćuje i raspaljuje, darujući svakome drugačije, prema onome što im treba, i prema većoj ili manjoj raspoloživosti pojedine duše... Svaki dodatni čin učinjen u mojoj Volji, dodatno je sunce koje obasjava sva stvorenja.“ 

 Koliko god se to čudesno činilo, upamtimo, to je sve zbog toga što Isus može djelovati u nama dok svakog trenutka žrtvujemo našu ljudsku volju Božanskoj Volji. Ni jedan trenutak nije nebitan. Luisa je jednom upitala, kako je to moguće da Isus želi raditi njen posao. Isus govori Luisi: 

  "Moji prsti su tvoji, i oni rade. Moja kćeri, kada sam ja bio na zemlji, nisu li se moje ruke ponižavale stolarstvom, zabijanjem čavala, pomaganjem mojem zemaljskom ocu, Josipu, u radionici? Dok sam radio, tim prstima sam stvarao duše. Nove duše sam zvao na drugačiji život. One koje su već stvorene sam zvao na drugi život. Učinio sam sva ljudska djela božanskima... (Isus je u svom čovještvu proživio svaki ljudski život na savršen način. U njemu su pohranjeni svi naši životi, onakvi na kakve smo pozvani - op. prev.).  Nastavljam život Nazareta u njima [Luisinim prstima]...Skriveni život koji sam proživio u Nazaretu ljudi nisu uzeli u obzir, a nakon štovanja i razmatranja moje Muke najviše su dobra mogli polučiti razmatrajući moj život na zemlji."