24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 6. SAT

 ŠESTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA

OD 22 DO 23 SATA


Drugi sat agonije u Getsemanskom vrtu



(Luisa) Reci mi, Dobro moje, kamo želiš ići? Ah, razumjela sam: ideš potražiti svoje ljubljene učenike. Ja te želim pratiti, ako bi zateturao da te mogu pridržati.
Ali evo, Isuse, jedne drugačije gorčine za tvoje Srce: oni već spavaju. Ti ih zoveš, uvijek samilostan, budiš ih i očinskom ljubavlju prekoravaš.Pozivaš da bdiju i mole. Vraćaš se u vrt i nosiš drugu bol u Srcu. U toj boli vidim, moja Ljubavi, sve mlakosti tebi posvećenih duša koje se zbog napasti, stanja duše ili nedostatka mrtvljenja, umjesto da se privinu uz tebe u bdijenju i molitvi, prepuštaju samima sebi. One se, nemarne, umjesto da napreduju u ljubavi i sjedinjenju s tobom, povlače natrag. Žalim te, božanski Ljubitelju, i dajem ti zadovoljštinu za nezahvalnost tvojih najbližih. Ovo su uvrede koje silno ožalošćuju tvoje Srce i tolika je i takva njihova gorčina da te baca u bunilo.