24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 4. SAT

 ČETVRTI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA


OD 20 DO 21 SAT


Euharistijska večera


Slatka moja Ljubavi, neiscrpna u svojoj ljubavi, promatram te dok sa svojim dragima učenicima završavaš obrednu večeru I, ustajući od stola, zajedno s njima pjevaš himan zahvale Ocu za hranu koju vam je darovao i na taj način želiš nadoknaditi za sva pomanjkanja zahvalnosti od strane stvorenja i za mnoga sredstva kojima uzdržava naš tjelesni život. Zato u svemu što činiš, dodiruješ ili gledaš ti imaš uvijek na usnama riječi Neka ti je hvala, o Oče! I ja, sjedinjenja s tobom, uzimam riječi s tvojih usana i želim govoriti uvijek i u svemu: "Hvala za mene i za sve", i tako nastavljam nadoknađivati za pomanjkanje zahvalnosti.


...Isuse, slatka Ljubavi moja, daj da ja budem tvoja mala hostija koja će cijeloga tebe, kao živuća hostija, u sebi uvijek nositi.

Možemo moliti ovu molitvu koja je proistekla iz razmatranja 4. sata Muke.

Oganj tvoga Srca postaje moj život

O, moj Isuse, pogledaj me i sjeti se:

Ti si svemogući Bog,

a ja grešnica.

Zbog svoje ljubavi,

zatvori me u svom Srcu.

Zbog mog lutanja,

sveži me u svom Srcu.

Moje misli, jednu po jednu,

uranjaj u svoju ljubav,

da izgubim sve grešno,

a primim sve Božje.

Moje strahove otkači od zemlje,

i usidri u svom Srcu.


Moje osjećaje izvuci iz podražaja tijela,

okupaj ih u svojoj Muci,

i posveti svojim Srcem.

Moje želje, izgubljene u ponudama svijeta,

vrati u svoje Srce i pretoči u uzdah Ocu, da dođe Kraljevstvo tvoje.

Moje ruke očisti svojom krvlju,

da Ti u njima proslavljaš Oca,

i stvaraš plodove milosrđa za bližnje.

Moje noge neka budu Tvoje,

spremne obići svijet da proslave Oca,

i u tvojim Ranama daju zadovoljštinu

za svaku samovolju, lutanje i bijeg.

O, moj Isuse, pogledaj me i sjeti se:

Ti si svemogući Bog, a ja grešnica.

I zato, zadrži me u svom Srcu!

Tu se raskidaju okovi mojih grijeha,

i ja dobivam svete vezice ljubavi.

Hrana koju primam sada su sveti plamenovi tvoga Srca.

Granica koju mi postavljaš je tvoja Presveta Volja!

Tako, moj duh gubi svoju grešnost,

i postaje Tvoj sveti dah.


Oganj tvoga Srca postaje moj život,

a plamenovi Tvoje ljubavi - moje djelovanje.


O, Isuse, Ti daješ život mojoj duši,

a smrt mome grijehu.

Pogledaj me i sjeti se:

Ti si svemogući Bog, a ja grešnica.

Po svetoj Hostiji, Ti gaziš moj grijeh,

daješ mi dah života vječnoga.

Moja grešnost i ljudskost nestaju u Tvojoj ljubavi.

Svemoć izlazi iz tvog Božanstva,

i nastanjuje se u meni.

Daje mi da Te ljubim u sebi i svemu,

od prvog do zadnjeg čovjeka,

od prvog do zadnjeg daha na zemlji.

O, moj Isuse, učinio si čudo najveće od svih:

moja grešnost Te je dozvala, i Ti si je pretvorio u svoju Slavu!

Hvala Ti! Fiat!

Dođi Kraljevstvo Tvoje!

Ostani sa mnom, Isuse!

Amen.