Isus želi...

 


Nema sumnje - jako je teško živjeti kao ništa. Zapravo, nemoguće je bez Božje pomoći. Evo što je Isus rekao Luisi da učini: 

 „Kćeri moja, da bi duša zaboravila na sebe, mora učiniti slijedeće: u svemu što radi i u onome što joj je nužno, duša to mora činiti kao da sam ja taj koji to želim činiti u duši. Ako duša moli, mora reći: ‘Isus je taj koji želi moliti, i ja molim zajedno s njim.’ Ako duša mora raditi: ‘Isus je taj koji želi raditi; Isus je taj koji želi hodati; Isus je taj koji želi jesti, koji želi spavati, koji želi ustati, koji želi uživati’ - i tako sa svim ostalim stvarima i pojavama života, osim pogrešaka. Samo na taj način duša može zaboraviti na samu sebe. Duša će učiniti sve ne samo zato što Ja to želim, već zato što sam joj potreban kako bi u tome uspjela.

 Ovaj savjet je vrlo jednostavan i jasan. Jedino pitanje je - jesi li ti voljan? Jesi li voljan provesti svoj dan govoreći: “Isus želi ići u trgovinu; Isus želi večerati; Isus želi čitati sveske; Isus želi obaviti nekoliko krugova; Isus želi u krevet...“ i tako dalje? Čini li ti se to pomalo naivnim? Ipak, Isusove riječi su vrlo jasne.