24 SATA MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA - 7. SAT

 SEDMI SAT MUKE GOSPODINA NAŠEGA ISUSA KRISTA

OD 23 SATA DO PONOĆI


Treći sat agonije u Getsemanskom vrtu


(Luisa): Slatko moje Dobro, srce mi ne može više izdržati. Gledam te i vidim kako si na izdisaju. Toliko krvi u potocima teče iz cijelog tvoga tijela da se više ne možeš održati na nogama, pa padaš kao u nekakvu vodu. Ljubavi moja, srce mi se para dok te gledam tako slaba i sasvim iscrpljena. Lice i tvoje stvoriteljske ruke naslanjaju se na zemlju i natapaju je Krvlju. Čini se da rijekama nepravdi i zločina koja ti šalju stvorenja uzvraćaš rijekama svoje Krvi kako bi svi ovi grijesi bili potopljeni u njoj. Tako Krvlju želiš svakome dati potpisani odgovor tvoga oproštenja. Ali, molim te, o moj Isuse, podigni se, previše je ovo što trpiš; neka tvojoj ljubavi bude dovoljno što si do sada pretrpio!

I, dok se čini da će moj ljubljeni Isus izdahnuti u vlastitoj Krvi, ljubav mu daje novi život. Vidim ga kako se teškom mukom pomiče, ustaje, i tako natopljen Krvlju i blatom, čini se da želi ići, ali nema snage pa se jedva vuče. Slatki moj Živote, dopusti da te nosim u svojim rukama.