Sati Muke su same Isusove molitve

 


Knjiga Neba
11. svezak, 6. rujna 1913. 


Razmišljala sam o Satima Muke, koji su sada napisani, i kako nemaju nikakve pridodane oproste, pa oni koji ih budu molili ništa ne dobivaju, dok ima mnogo molitava za koje su predviđeni mnogi oprosti. Dok sam o tome razmišljala, moj mi je uvijek ljubazni Isus, ispunjen dobrotom, rekao:

"Kćeri moja, preko molitava za koje su potvrđeni oprosti nešto se može dobiti, dok su Sati moje Muke, koji su same moje molitve, moje zadovoljštine i sama ljubav, izravno proizašle iz dubine moga srca. Zar si možda zaboravila koliko sam se puta sjedinio s tobom da ih zajedno molimo, i kako sam kazne preokrenuo u blagoslove diljem zemlje? Dakle, moje zadovoljstvo je toliko veliko da umjesto oprosta dajem duši obilje ljubavi koja sadrži neprocjenjivu vrijednost beskonačnog dobra. Kada se sve čini iz čiste ljubavi, onda moja Ljubav pronalazi način da se izlije. Nije beznačajno što stvorenje pruža olakšanje izlijevanju Stvoriteljeve Ljubavi."