KNJIGA NEBA, 14. svezak, 10. srpnja 1922.

 

Živjeti u Božanskoj Volji znači ponavljati stvarni život Isusa ne samo u duši, već i u tijelu.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, osjetila sam ljubljenog Isusa u nutrini. To je bilo tako stvarno da bih osjetila kako mi snažno stišće srce, toliko snažno da je boljelo. Ponekad bi obujmio moj vrat skoro gušeći me, ponekad sjedio na mom srcu sa zapovjedničkim izgledom. Osjećala sam kako  nestajem i po njegovim zapovijedima ponovo uskrisavam na novi život. Ali tko može reći što je činio u mojoj nutrini i što sam osjećala? Bolje je to prešutjeti.

Dok sam osjećala Njegovu stvarnu prisutnost u sebi, rekao mi je: "Kćeri moja, ustani, digni se visoko, toliko visoko da dosegneš Božansko krilo. Tvoj će život  biti među Božanskim Osobama. Pogledaj, da bih to postigao oblikovao sam svoj život u tebi i zatvorio sam svoju vječnu Volju u sve što radiš. Ona teče u tebi na čudesan i nevjerojatan način i djeluje u tebi u trajnom neposrednom činu . Nakon što sam oblikovao sam svoj život u tebi, s mojom Voljom djelatnom u tvojim djelima, tvoja je volja postala ispunjena i prožeta mojom Voljom koja sada ima svoj život na zemlji. Sada je potrebno da se uzdigneš i poneseš sa sobom moj život i moju Volju, kako bi se moja Volja na zemlji i ona na nebesima sjedinile. Neko vrijeme živjet ćeš u krilu Božanstva gdje će tvoja volja djelovati u mojoj, kako bi je mogla proširiti koliko je stvorenju moguće. Ponovno ćeš se spustiti na zemlju, donoseći moć i čudesa moje Volje, zbog čega će se stvorenja potresti i otvoriti svoje oči. Mnogi će saznati što znači živjeti u mojoj Volji – živjeti na sliku svog Stvoritelja. To će biti početak dolaska mog Kraljevstva na zemlju i konačnog ispunjenja moje Volje.

Misliš li da je život u mojoj Volji beznačajan? Nema ničega što bi se s tim moglo usporediti, niti  svetosti  koja bi se mogla izjednačiti s njom. To je pravi život, ne izmišljen, kako bi si netko mogao zamisliti. Moj život nije samo u duši, već i u tijelu, ali znaš li kako se oblikuje taj moj život? Moja vječna Volja je volja duše, moj otkucaj srca kuca u njenom srcu i oblikuje moje začeće. Njezina ljubav, njene boli i sva njena djela učinjena u mojoj Volji oblikuju moje Čovještvo. Zbog toga ja u njoj rastem, ne mogu se sakriti, niti ona može ne osjetiti moju prisutnost u sebi. Zar me ne osjećaš  živog u sebi? Zato sam ti rekao da svetosti života u mojoj Volji nema jednake, sve druge svetosti su maleni plamičci, a ova će svetost biti veliko Sunce stopljeno sa svojim Stvoriteljem."

Sada iz poslušnosti, ali s velikom odbojnošću govorim kako osjećam Isusa u nutrini. Osjećam ga u srcu, gotovo na vidljiv način. Čujem ga kako moli, često ga čujem tjelesnim ušima i ja molim s njim. Čujem kako stenje, i mučno uzdiše. Osjećam ga u svom dahu, toliko da sam prisiljena uzdisati s njime. U njemu su sadržana sva stvorenja i osjećam Isusov dah koji se kao život širi u njihovim pokretima i uzdisajima i ja se s njim protežem na sve. Ponekad ga čujem kako jeca, stenje. Osjećam kako  pomiče ruke i pruža ih u mojim rukama, kada spava ostavlja duboku tišinu u meni. Ali tko može sve izreći? Samo Isus može reći što čini u meni; ja nemam dovoljno riječi to izraziti. Učinila sam to iz poslušnosti, s najvećom mukom svoje duše i iz straha da bi se moj Isus naljutio. On me trpi sve dok mi poslušnost to nalaže jer kad poslušnost zapovijeda, ostaje mi samo Fiat, inače bi me uništio. Nadam se da je sve Njemu na slavu, a meni na sramotu.