KNJIGA NEBA, 14. svezak, 14. srpnja 1922.

 

Bog  stvara bića slična Sebi. Luisa, začetnica Kraljevstva Božanske Volje u drugima.

Dok sam bila u svom uobičajenom stanju, moj slatki Isus odveo me izvan mene same, sve do krila Vječnoga. No dok sam plivala u Njegovom krilu ne mogu reći što sam osjećala i shvatila jer mi nedostaju riječi da to izrazim. Moj uvijek ljubazni Isus rekao mi je: "Ljubljena kćeri Naše Volje, doveo sam te u krilo našeg Božanstva kako bi se tvoja volja još više proširila u našoj i sudjelovala u našem načinu djelovanja. Našem Božanstvu rađanje je prirođeno. Ono neprestano rađa, i sve što smo stvorili nosi sa sobom tu snagu rađanja. Sunce rađa svjetlost u svakom ljudskom oku, u svakom djelu i koraku. Čini se da se množi za svakog čovjeka, za svaku biljku i svako mjesto na zemlji. Da sunce nema tu snagu, vezu sa svojim Stvoriteljem Rađateljem, ono nikada ne bi moglo dati svjetlost i biti dostupno svima. Cvijet rađa drugi cvijet potpuno sličan sebi; sjeme rađa drugo sjeme; čovjek rađa drugog čovjeka. Sve stvari nose sa sobom snagu rađanja svog Stvoritelja, tako da smo prirodno skloni rađanju i stvaranju bića sličnih Nama, iz Nas. Zato sam te pozvao u naše krilo: kako bi se tvoja volja živeći s nama širila unutar Naše volje, kako bi zajedno s Nama tvoja volja rađala svetost, svjetlost, ljubav te kako bi umnažajući se s Nama u svima drugima rađala ono što je od Nas primila.

To je jedina Naša želja koja nam preostaje u vezi sa Stvaranjem: da naša Volja djeluje u stvorenju kao što djeluje u Nama. Naša Ljubav želi osloboditi našu Volju iz našeg krila kako bi je položila u stvorenje.  Traži onog tko je raspoložen, tko bi je prepoznao i cijenio kako bi u njemu rodila ono što rađa u Nama. To je razlog za tolike milosti, toliko objava o mojoj Volji. Svetost moje Volje traži da prije nego što bude položena u dušu bude poznata, ljubljena i štovana, te da u duši može razviti svu svoju snagu i moć, okružena samim našim milostima. Dakle, sve što činim u tebi nije ništa drugo nego opremanje i ukrašavanje prebivališta za moju Volju. Stoga budi pažljiva: ovdje u Našem krilu bolje ćeš naučiti naše načine i primiti sve povlastice koje odgovaraju planovima koje smo pripremili za tebe."