KNJIGA NEBA, 14. svezak, 24. srpnja 1922.

 

Veze između Isusa i svake duše. Odgovaranje na milost.

Bila sam u svom uobičajenom stanju, kad je došao moj uvijek ljubazni Isus s očaravajućom veličanstvenošću i ljubavlju i pokazao mi sve generacije - od prvog do posljednjeg čovjeka, i svaki od njih bio je vezan i spojen s mojim slatkim Isusom. Veza je bila takva da se činilo kao da se Isus umnožava za svako stvorenje, tako da Ga je svatko imao samo za sebe. Isus je davao svoj život da podnese svu patnju i smrt koje bi svatko od njih trebalo pretrpjeti, kako bi mogao reći Nebeskom Ocu: "Oče moj, u svakom stvorenju imat ćeš jednako mnogo Mene, koji ću Ti za svakog pojedinog dati ono što Ti  ono duguje." Dok sam ovo gledala, slatki Isus rekao mi je: "Kćeri moja, želiš li i ti prihvatiti vezu sa svakim bićem, tako da između tebe i Mene nema razlika?"

Ne znam kako, ali osjećala sam kao da teret svih njih leži na mojim ramenima. Vidjela sam svoju nedostojnost i slabost, i osjećala sam takvu odbojnost da sam skoro izgubila svijest - toliko sam bila slaba.  Blagoslovljeni Isus me je iz sažaljenja uzeo u svoje naručje, privio me na svoje grudi i dopustio da Mu stavim usne na ranu probodenoga srca, govoreći mi: "Pij, kćeri moja, pij krv koja izbija iz ove rane kako bi primila snagu koja ti nedostaje. Hrabro, ne boj se, bit ću s tobom. Podijelit ćemo sav teret, rad, patnje i smrti. Zato ti kažem, 'budi pažljiva i vjerna' - jer moja milost traži odgovor; inače ništa lakše od toga da padnemo. Što treba da se otvore i zatvore oči? Ništa, a ipak vidiš veliko dobro ako ih držiš otvorenima, i veliku štetu ako ih držiš zatvorenima. Ako su otvorene - oči se ispunjaju svjetlošću, suncem: ovim svjetlom ruka može raditi, noge mogu sigurno hodati bez spoticanja, možeš razlikovati predmete - jesu li dobri ili loši, stvari ponovno možeš dovesti u red, možeš čitati i pisati. Što je potrebno da bi se izgubila sva ova dobra? Zatvoriti oči:  tada ruka ne može raditi, noge više ne mogu hodati, a ako i hodaju, mogu lako posrnuti; čovjek više ne može razlikovati predmete i postaje potpuno nesposoban. Tako je i s odgovaranjem na milost: ne znači ništa drugo nego otvoriti oči duše. Čim ih otvorimo, svjetlost ulazi u um, moja slika odražava se u svemu što čini, vjerno me oponaša, na način da ne radi ništa drugo osim da stalno prima svjetlost od mene, kako bi pretvorila cijelo svoje biće u svjetlost. S druge strane, nedostatak odgovora uranja dušu u tamu i čini je nesposobnom."