KNJIGA NEBA, 13. svezak, 6. lipnja 1921.

 

Dar života u Božjoj Volji najveće je čudo koje Bog može učiniti.

Gubila sam se u svetoj Volji moga blagoslovljenog Isusa razmišljajući: “Što je veće, raznovrsnije i složenije – djelo Stvaranja ili djelo Otkupljenja?”

I moj uvijek ljubazni Isus mi je rekao: “Kćeri moja, djelo Otkupljenja je veće, raznovrsnije i složenije od djela Stvaranja. Da, toliko je veće da svaki čin djela Otkupljenja predstavlja neizmjerne oceane koji okružuju djelo Stvaranja. Djelo Stvaranja, okruženo djelom Otkupljenja, nije ništa više doli rječice okružene neizmjernim oceanima djela Otkupljenja.

Tko živi u mojoj Volji i prihvaća moj Fiat Voluntas Tua (Budi Volja Tvoja) kao svoj vlastiti život, plovi ovim neizmjernim oceanima djela Otkupljenja rastući s njima, nadmašujući tako čak i djelo Stvaranja. Stoga samo Život moga Fiat može dati istinsku čast i slavu djelu Stvaranja jer se moj Fiat množi i širi posvuda bez granica. Nasuprot tomu, djelo Stvaranja ima svoje granice i ne može postati veće nego što jest.

Kćeri moja, najveće je čudo koje moja Svemoć može učiniti da duša živi u mojemu Fiat. Zar ti se čini malo da moja sveta, neizmjerna, vječna Volja silazi u jedno stvorenje? Da je rastapam u Sebi spajajući je s njezinom voljom i postajući Životom svega što ta duša čini, čak i najmanjih stvari? Tako su njezin otkucaj srca, riječ, misao, pokret i dah od Boga koji živi u stvorenju. Izvana je vidljivo samo stvorenje, ali ona u sebi skriva Nebo i zemlju. Veću milost, savršenije čudo i odvažniju svetost od svojega Fiat ne mogu dati.

Pogledaj: djelo je Stvaranja veliko, djelo Otkupljenja još veće, a moj Fiat, koji čini da duša živi u mojoj Volji, premašuje ih oboje. U Stvaranju je moj Fiat stvorio i iznio moja djela, ali nije ostao kao središte života u stvorenim stvarima. U Otkupljenju je moj Fiat ostao kao središte života u mome Čovještvu, ali ne i kao središte života u stvorenjima. Štoviše, ako njihova volja nije u skladu s mojom, oni čine uzaludnim plodove moga Otkupljenja. Međutim, mojim Fiat stvorenje živi u mojoj Volji, stoga Ja ostajem kao središte njegova života. Zato ti ponavljam kao i mnogo puta ranije, moj će Fiat Voluntas Tua iskazati pravu slavu djelu Stvaranja i ispunjenje obilnih plodova djela Otkupljenja. Stoga ne želim ništa drugo od tebe nego da moj Fiat bude tvoj život i da gledaš samo na moju Volju jer želim biti središte tvog života.”