KNJIGA NEBA, 13. svezak, 20. srpnja 1921.

 

Usporedba Božje Volje s vodom: Njezino značenje za Zemlju.

Nastavljajući u svome uobičajenom stanju, osjećala sam se vrlo ogorčenom i rekla sam sebi: "Nemam ništa osim tvoje Volje, nemam ništa drugo, sve je nestalo." A moj slatki Isus, dotaknuvši me u mojoj nutrini, reče:

"Kćeri moja, moja je Volja sve što ti mora ostati. Ona je poput obilne vode u morima, rijekama i bunarima, dok ostatak zemlje izgleda kao da tamo i nema vode. Ipak, nema mjesta na Zemlji koje nije natopljeno vodom. Nema građevine u kojoj voda nije glavni sastavni element gradnje ni hrane u kojoj nije glavni sastojak - inače bi to bila suha hrana koju čovjek ne bi mogao progutati. Kad bi se voda oslobodila iz svojih korita i preplavila obale, prestrašila bi i opustošila cijelu Zemlju. Toliko je moćna i velika njezina snaga.

Moja Volja nadilazi snagu vode. Iako se čini da je beskrajna u neizmjernim morima, rijekama i bunarima, nema nijedne stvari, od najmanje do najveće, u kojoj moja Volja ne teče i ne zauzima prvo mjesto. Iako skrivena, poput vode skrivene u Zemlji, moja Volja omogućava život i rast biljkama. Ali kad moja ljubav dopusti dolazak razdoblja moje Volje, toga novog doba najveće dobrobiti za stvorenja, tada će mora i rijeke moje Volje izići iz svojih obala i svojim divovskim valovima sve preokrenuti u mojoj Volji, i to ne više skriveno. Svi će biti pogođeni te čuti i vidjeti tutnjavu njezinih valova. I oni koji žele odoljeti struji, riskirat će gubitak svojih života.

Sada, kad ti je ostala jedino moja Volja, budi poput vode koja ima prevlast nad svim dobrima na Nebu i na zemlji. I kad moja Volja preplavi svoje obale, tvoja volja, rastopljena u mojoj Volji, preuzet će svoje mjesto premoći nad njima. Što više možeš željeti?"