KNJIGA NEBA, 13. svezak, 14. srpnja 1921.

 

Božja Volja oblikuje život duša kao što sunce oblikuje život cijele prirode.

Moja je volja plivala u Vječnoj Volji. Neopisiva svjetlost omogućila mi je razumijevanje riječi koje sam od nje čula: "Kćeri moja, duša koja živi u mojoj Volji nalik je zemlji izloženoj suncu. Sunce, kralj svega stvorenja, prebiva iznad svega i čini se da cijela priroda moli sunce za ono što oblikuje njezin život, njezinu ljepotu i plodnost. Cvijet moli sunce za svoju ljepotu, boje i miris; otvarajući se i cvjetajući, prima toplinu i svjetlost sunca da se ukrasi bojama i mirisima te da oblikuje svoj život. Biljke mole sunce za rast, slatkoću i okus. Sve stvari mole sunce za svoj život.

Moja je Volja više od sunca. Kako duša ulazi u njezine goruće zrake, ona prima život; kako nastavlja ponavljati djela u mojoj Volji, ona prima moju ljepotu, slatkoću i plodnost, moju dobrotu i svetost. Stoga, svaki put kad uđe u zrake moje Volje, ona prima još više božanskoga. O, koliko raznolikih ljepota stječe, koliko živosti boja, koliko mirisa! Kad bi druga stvorenja mogla vidjeti te duše, one bi stvarale njihov raj na zemlji, tolika je njihova ljepota. One su moji odrazi - moje prave slike."