KNJIGA NEBA, 13. svezak, 28. lipnja 1921.

 


Duše koje žive u Božjoj Volji čine ono što Bog čini. Uistinu kraljevati znači bivati uključenim u sve što je Bog stvorio.

Sva sam se izlijevala u Božju Volju kad mi moj slatki Isus reče: 

"Kćeri moja, duše koje žive u mojoj Volji odražavaju sve i svakoga. Budući da se odražavaju u svemu, one i primaju odraz svega. Budući da je moja Volja život svega, one se u mojoj Volji razlijevaju da bi svemu dale život. Stoga, čak i nežive stvari i biljke primaju njihove odraze dok one primaju odraz svega stvorenog; usklađuju se sa svime što sam stvorio. U mojoj se Volji predaju svima. Svima su i prijateljice i sestre te primaju ljubav i slavu od svih. Moja ih Volja čini nerazdvojnima od Mene, zato i one čine što god Ja činim. Moja Volja ne može raditi ništa što nije svojstveno Meni. Kraljevstvo moje Volje znači kraljevanje. Zato su sve duše koje žive u mojoj Volji kraljice. No, pravo kraljevanje znači ne biti isključen ni iz čega što sam stvorio."