KNJIGA NEBA, 13. svezak, 26. srpnja 1921.

 

Božja je Volja za dušu više od života.

Moj slatki Isus nastavlja mi govoriti o svojoj svetoj Volji: "Kćeri moja, ako je sunce kralj svemira i ako svojim svjetlom prikazuje moje Veličanstvo, a svojom toplinom moju ljubav i pravdu, jasno je zašto svojim gorućim dahom isušuje i čini neplodnom zemlju koja se ne želi otvoriti plodnosti. Vodu se može nazvati kraljicom zemlje jer simbolizira moju Volju. Nema mjesta gdje ona ne ulazi, niti postoji stvorenje koje bez nje može živjeti. Možda se može živjeti bez sunca, ali nitko ne može živjeti bez vode. Voda ulazi u sve, čak i u vene i ljudske utrobe, kao i u najdublje ponore zemlje. Neprestano teče u tišini. Može se reći da voda nije samo kraljica, već je poput zemljine duše: bez vode bi zemlja bila poput mrtvoga tijela.

Takva je moja Volja – Ona nije samo kraljica, već je mnogo više od duše svega stvorenog. Ona je život svakoga otkucaja srca, svakoga najdubljeg dijela našeg bića. Moja Volja poput vode teče u svemu, ponekad tiho i skriveno, a ponekad snažno i vidljivo. Čovjek se može odmaknuti od moje svjetlosti, moje ljubavi i moje milosti, ali od moje Volje – nikada. Bio bi poput nekoga tko bi htio živjeti bez vode. Uistinu može postojati neki bezumnik koji mrzi vodu, ali čak će je i tada morati piti – piti vodu ili umrijeti.

Jednako je i s mojom Voljom: budući da je život svega, duše će je zadržati u sebi ili s ljubavlju ili s mržnjom. Ako i protiv svoje volje, morat će pustiti moju Volju da teče u njima kao krv u venama. A oni koji bi htjeli pobjeći od moje Volje, bili bi kao ubojice vlastitih duša. Ipak, moja ih Volja ne bi nikada napustila: slijedila bi put pravde prema njima jer za njih ne može slijediti put koji vodi do svih blagoslova koje moja Volja sadrži. Kad bi ljudi razumjeli što znači činiti ili ne činiti moju Volju, drhtali bi od straha na samu pomisao da se i na trenutak udalje od moje Volje."