KNJIGA NEBA, 15. svezak, 5. siječnja 1923.

 

Isus moli da Njegova Volja bude jedno s voljom duše. Božja Volja treba biti poput zraka koji se udiše.

Nalazeći se u svom uobičajenom stanju, osjećala sam kako moj klanjanja dostojni Isus moli u meni govoreći: 

„Oče moj, molim te da Naša Volja bude jedno s voljom ove malene kćeri Naše Volje. Ona je zakonita kći Naše Volje. Ah! Učini da za čast i ugled Naše Vječne Volje ništa iz nje ne izlazi što nije plod Naše Volje i neka ne spozna ništa osim Naše Volje! Da bih to postigao, prinosim Ti sva djela Mog Čovještva učinjena u Našoj klanjanja dostojnoj Volji.“

Potom je uslijedila duboka tišina i ne znam kako, ali sam se osjećala tako stopljeno s djelima koje je moj Isus učinio u Božjoj Volji, da sam ih pratila, jedno po jedno, sjedinjujući svoja djela s Njegovima. To me natopilo tolikim svjetlom da smo Isus i ja ostali uronjeni u more svjetlosti. Izlazeći iz mene, Isus je ustao i stavio Svoja stopala na moje srce. Pružajući ruku, iz koje je zračila svjetlost jača od sunca, povikao je glasno:

„Dođite, dođite svi vi, anđeli, sveci, putnici i svi naraštaji! Dođite i vidite najveće čudo ikad viđeno: Moju Volju koja djeluje u stvorenju!“ 

Na Isusov glas, melodiozan i snažan, koji je ispunio Nebo i Zemlju, nebesa su se otvorila i svi su se okupili oko Isusa, gledajući kako Božja Volja djeluje u meni. Svi su bili očarani, zahvaljujući Isusu na tolikom preobilju Njegove dobrote. Osjećala sam se zbunjeno i poniženo te sam mu rekla: "Ljubavi moja, što radiš? Čini se kao da me želiš svima pokazati i da me svi gledaju. Kakvu nelagodu osjećam!"

Tada mi je Isus odgovorio: „Ah! Kćeri moja, to je Moja Volja za koju želim da je svi upoznaju, upirući na Nju prstom kao na novo Nebo i sredstvo novog preporoda.  Bit ćeš kao zakopana u Mojoj Volji. Moja Volja mora biti poput zraka koji se udiše.  Iako ga ne vidimo, osjećamo ga. Ne vidimo ga, a daje nam život. Prodire posvuda, čak i u najskrivenije dijelove, dajući život svakom otkucaju srca. Gdje god uđe, bilo u tamu, dubine ili najskrivenije zakutke, postaje život svemu. Tako će Moja Volja biti u tebi više negoli zrak koji izlazi iz tebe, postat će život svemu. Stoga, budi vrlo pažljiva i slijedi Volju svog Isusa. Tvoja pažnja će ti pomoći spoznati gdje se nalaziš i što radiš, a spoznaja će te potaknuti da više cijeniš i poštuješ božansku palaču Moje Volje.

Pretpostavi da neka osoba boravi u kraljevskoj palači, ali ne zna da palača pripada kralju. Ona je ne bi nimalo cijenila, već prema prilikama bila bi rastresena,  šetala okolo razgovarajući i smijući se. Ne bi bila spremna primiti kraljevske darove. Ali, kad bi znala da je to kraljevska palača, pažljivo bi promatrala sve što se u njoj nalazi, cijeneći svaki kutak. Hodala bi na prstima, tiho govorila i pažljivo promatrala u očekivanju iz koje će sobe kralj izići. Bila bi ispunjena nadom da će primiti velike darove od kralja. Vidiš, pažnja je put do spoznaje, a spoznaja mijenja osobu i njeno poimanje stvari, pripremajući je za primanje velikih darova. Budući da se nalaziš u kraljevskoj palači Moje Volje, uvijek ćeš primati i uzimati toliko da ćeš moći darivati svu svoju braću i sestre."