KNJIGA NEBA, 15. svezak, 2. prosinca 1922.

 

Isus u Luisinoj duši postavlja tri stupa na koja se može osloniti 

Bila sam duboko potištena zbog odsutnosti mog dragog Isusa, a kada se ponekad i pojavi, potpuno je šutljiv. Ovog jutra, pokazao se u mojoj nutrini, između dva stupa. Između njih je podigao treći stup i oslanjao se ponekad na jedan, ponekad na drugi, a ponekad i na središnji stup koji je podizao. Iznenađena, upitala sam ga: "Ljubavi moja, živote moj, kada si postavio ove stupove u meni? Sada ti je sigurno udobnije, ako si umoran, možeš se nasloniti na njih." A On, ne obraćajući pažnju na mene, nastavio je podizati stup šuteći. Upitala sam: "Ali, zašto mi ne govoriš? Što nije u redu, u čemu sam Te uvrijedila? Možda je moje oklijevanje s objavom istina koje mi govoriš razlog Tvoje šutnje? Je li to kazna? Ali obećala sam Ti da to više neću činiti i, sjeti se, posljednji smo se put pomirili."
A Isus, gledajući me, duboko uzdahne i reče: "Kćeri moja, radim, proširujem, pripremam. Kada radim, nemam želju govoriti. Prvo želim djelovati, a zatim govoriti. Ne brinem se zbog tvog oklijevanja, jer je tolika snaga Moje Volje koja djeluje u tebi da te drobi ako ne činiš ono što hoću, tako da, nakon oklijevanja, osjećaš potrebu potrčati u Moje naručje i reći mi: 'Isuse, molim te da činim ono što želiš. Ako Ti to želiš, i ja to želim.' I ne puštaš Me dok ne vidiš da su tvoja i Moja Volja jedno. Moja šutnja je rad. Kako bi rad koji činim u tebi bio ljepši, sigurniji i postojaniji, postavio sam ga između dva stupa, čvršća i viša: jedan od njih je Moje Čovještvo, a drugi je Moja Majka - jedini na koje se mogu osloniti. Međutim, dva Mi oslonca nisu dovoljna, trebam treći. No, ako ga ne napravim sam, kako ga mogu imati? Evo zašto moram raditi. Ti ćeš mi pružiti materijale: sva tvoja djela učinjena u Mojoj Volji. Što ih više činiš, više Mi materijala pružaš; ja ću se truditi izraditi ga, a zatim ću se odmoriti i razgovarati s tobom. Sve što sam Ja učinio i što je Moja draga Majka učinila, bit će spojeno u ovom trećem stupu.  Moj jedini cilj je da se ovaj stup napravi uz pomoć Vječne Volje, koja Mi jedina može služiti kao oslonac i za koju želim da se upozna. U njega ću uložiti toliko milosti da Mi neće samo pružiti odmor, već će Mi služiti kao propovjedaonica i glas kako bih na najprivlačniji, najdublji i najuvjerljiviji način poučavao što znači živjeti u Mojoj Volji. Tada Moja Volja neće više živjeti među svojom djecom kao prognanik, već će kraljevati u njima kao na svom prijestolju. Zato, dopusti mi djelovati i slijedi me."

Kasnije se ponovno vratio i nastavio se pokazivati u meni, potpuno posvećen radu. Gledali smo se u tišini. Podigla sam pogled i vidjela Isusovu glavu postavljenu na vrh jednog stupa, a glavu nebeske Kraljice na vrhu drugog, i to obje okrunjene. Treći stup, kojeg je gradio, bio je pripremljen da se moja glava postavi na vrh. Kruna kojom će me okruniti dolazila je napola iz Isusove, a napola iz krune Presvete Djevice, oblikujući zajedno jednu jedinu krunu. Ostala sam zadivljena i očarana, a moj dragi Isus mi reče: "Kćeri moja, vidiš li koliko moram raditi kako bih stvorio treći oslonac? Koliko li se moraš požuriti da bi pružila materijale za moj rad i do koje visine treba stići da bi se dovršilo djelo Moje Volje u tebi? Vidiš li kakva kruna mora ukrašavati tvoje čelo? Zato, ne gubi ni trenutka, tvoj let u Mojoj Volji neka bude trajan."

Isus je nastavio objašnjavati važnost ovog trećeg stupa. "Kao što vidiš, kruna koja će okruniti tvoje čelo proizlazi od Mene i od moje nebeske Majke. To je simbol potpune harmonije i jedinstva volje između nas. Tvoj život i tvoja volja trebaju biti potpuno uronjeni u Moju Volju, ne  bi li postali dio ove svete strukture koju oblikujem."

Ona dva stupa – Moje Čovještvo i Moja Majka - čine temelje na kojima sve počiva. Tvoj stup, kao treći oslonac, bit će most između Neba i zemlje, služeći kao vodič i primjer drugima kako živjeti u mojoj Volji. Ti i svi koji slijede ovu stazu postat će trajni svjedoci Moje vječne ljubavi i milosti."

Osjećala sam ogromnu odgovornost i ljubav koju mi je Isus povjerio, ali isto tako  ogromnu radost i čast biti dijelom ovog svetog pothvata. U tom trenutku, moj je duh bio ispunjen spokojem i povjerenjem, znajući da je sve u Božjim rukama i da će Njegova Volja uvijek voditi put.